Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yhdellä käytettyjä, ja niitä on paljon. Eli mihinkään ei ole nukkaa, kulumaa, tms. ehtinyt tulla. Ns. merkittömiä, tuttaa, h&m, jne. Potkareita ja bodyja 0,50¿-1¿. Plyysisiä " hienompia" potkareita ja pukuja 1-2¿... Ja kun ei mee kaupan =(

Kommentit (6)

kaupaksi yksittäin. Vaatteessa pitää olla jotain vähän erikoista ja mageeta tai muotivärejä, että joku jaksaa huutaa. Voi olla, että myös liian alhainen hinta antaa vaikutelman, että ei ole hyvää tavaraa. Jos olet valmis noin halvalla myymään, laita paketti. Varsinkin isot paketit näyttävät menevän aina kohtuuhinnalla. Mutta hyvä jos mukana on jotain houkutinta, eikä vaan peruskamaa. Mitä pienempiä vaatteita on myynnissä, sitä vaikeampi niitä on myydä.

mä voisin ostaa niitä!

Meille tulossa kolmas pitkän välin jälkeen ja kaikki laitettu pois. Mun pitäis lähteä kirpparille haeskelemaan kun en tosiaan halua kaikkea uutena enää ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaupoissa roikkuu uusia bodyja muutamalla eurolla. Hintasi ovat kyllä mielestäni kohdallaan, jos vaatteet tosiaan ovat hyvässä kunnossa. Itse olen ostanut lähes kaikki vauvamme vaatteet kirpputoreilta mainitsemallasi hintahaitarilla. Mutta ehtona tosiaan on, että vaatteet ovat hyväkuntoisia. Pulautuksista kellastuneita ja nyppyisiä vaatteita ei varmaan kukaan osta.

Missä olet yrittänyt vaatteita myydä?

just noi tavalliset bodyt on ollut 0,50¿ ja sit jotain esim. h&m kuvallisia tai kerran käytettyjä tutan bodyja 1¿. Huutiksessa myynyt sekä osta&myy palstalla joskus aiemmin. Huutisessa vaan se postitus (kuoret) maksaa mulle ja tietty postarit ostajalle. Siksi oon laittanut 3-4 bodyn paketteja, ja hintaa 3¿, mut ei mee kaupan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat