Vierailija

Kommentit (6)

pelakuut on jäänyt kastelematta joulun jälkeen ... onkohan ne raukat kuolleet =(

syksyllä istuttelin malvaa ja muutamaa muuta uutta perenaa ja maaliskuussa idätän yleensä ruusupapua ja ahkeraliisaa

mietin vielä, laittaisko valkoisia vai punaisia kukkia eri sävyissään..

laitan aina kukat kasvamaan siemenestä ja nyt olisi aika kylvää esim. pelargonit. ihanaa! tästä alkaa kevät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vähän aikaa sitten innostuin tekemään syyskylvöjä (kylmäkäsittelyn vaativia perennoita) ja autotallissa olen katsellut itse kerättyjä siemeniä.

Makuuhuonepuolellakin kylvö alkaa tuottaa silmäniloa, joten hiekkalaatikko saa vielä jäädä takapihalle:)

Esim joku tiilillä rajattu neliö, johon tulisi tuijia, vähän valaistusta ja sitten niitä kiviä katteeksi.

Ja jänskyttää tietty, nouseeko tulppaanit ja narsissit maasta. :)

kunhan saan ensin tämän yhden siemenen mahastani ulos! (rv 40+6) =)

laitan yleensä vaan helpoimpia kesäkukkia ja köynnöksiä itse kasvamaan siemenestä ja sipulikukkia myös jonkun verran... suosikkini on gladiolus! =) tomaatintaimia tekisi myös mieli laittaa itse kasvamaan, en ole vain aivan varma mihin aikaan ne pitää laittaa?? mies teki meille ulkosaunan seinustalle sellaisen vanhanajan kasvihuoneen johon sopii tomaatintaimia ehkä 4 kpl. =)

mulla on kanssa tarkoitus tehdä sellainen kivipenkki, johon laitan paahteen kestäviä havuja yms. ja sekaan sellaista kaarnanruskeaa kuorikatetta, jota ostin viime syksynä. Suunnitelmissa on myös viimeistellä viime kesänä aloittamani suihkulähdeprojekti!

hitsi, nyt kun näistä kirjoittaa tässä niin alkaa suunnitelmat lentämään! =D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat