Vierailija

Mies on osoittautunut hieman epäluotettavaksi. On muutaman kerran yrittänyt häätää minua pois nurkista, että pääsee naisseuraan, mut onkin jäänyt siitä kiini. Ainakin silloin tällöin. Kovasti on puhunut parantaneensa tapojaan, vaan enhän ihan noin vain sitä usko.

Meinasin vähän testailla miestä. Mut onko se liian julmaa miespoloa kohtaan? Meinasin nimittäin laittaa hänelle tekaistusta emailosoitteesta postia naisen nimissä, josta hän aina puhelee ja pyytää treffeille. Hän ei 100% varmuudella ole sen naisen kanssa missään tekemisissä eikä hänella ole numeroakaan tallessa.

Ihan hirveästi jännittää, et miten mies siihen reagoi. Kertooko, vastaako vai lähteekö jopa treffeille?

Kommentit (19)

Jos naisen tai ap:n kirjoitamana todelliset aikeet tulivat esiin, niin eikö kunnon mies sanoisi, ettei ole kiinnostunut tapaamaan. Mikä ihmeen välimuoto toi kyläänkutsu on? Mies haluaa pitää kaikka raudat vähän kuumana vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies kertoi mailista 10 minuutin harkinnan jälkeen, suupielet korvissa. Oli niin tyytyväinen hymy että. Mailissa ehdottelin tapaamista. Mies ehdotti minulle, että pyydettäisiin se nainen meille silloin, jos hän haluaa tulla. Sanoin, ettei se ehkä ole hyvä ajatus, mutta aloin miettimään, et voisinha tietysti sillä tavoin saada pientä kirjeenvaihtoa aikaiseksi. Siitähän saattaisi seurauksena olla, että mies alkaa salailemaan. Noh, haluanko sitten tieten tahtoen vielä yrittää houkutella miestä mierontielle vaiko tyytyisin siihen, että hän ainakin kertoi minulle mailista? Siitähän voisi jo päätellä, ettei se ihan häikäilemätön ole.

ap

Pistät meiliä tekaistusta osoitteesta, sovit toki treffit jos mies niin ehdottaa ja mitä vaan suostuukin ehdottamaan. Sen jälkeen paljastat kaiken. Ja pidät huolta ettei mies näe tuota naista näiden viestittelyjenne väleillä.

vieläkö mies haluaa salailla asioita ja petkuttaa. Kaikki hyvin, jos kertoo saaneensa mailia eikä halua tavata. Mut voihan se kertoa ja sit kuitenkin salaa tavata.

En pode huonoa omaatuntoa testaamisesta, mutta jos nyt mies tuntuu kaikin puolin avoimelta asian suhteen, saatan paljastaakin olleeni asian takana. En usko, että se loukkaa häntä. Miksi loukkaisi? Onhan hänkin loukannut minua, moneen kertaan.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat