Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt tuntuu mitta tulleen täyteen. En kestä työpaikkani lähihoitajia, keittäjiä yms. koska heidän kanssaan ei voi keskustella mistään oikeasta asiasta. Kiitos, että sain purkautua!

T: akateeminen

Kommentit (15)

luen kirjoja jotka käsittelevät ihmisiä ja niiden ajatuksia, en välitä jutella mistään pinnallisista asioista kuten big brother-ohjelmasta... En ole akateeminen, en ole edes lukiota käynyt.

Itselleni ei merkitse yhtään miten joku on kouluttautunut, se pään sisältö kiinnostaa minua eikä se onko joku akateeminen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

keskustella erilaisten ja eritasoisten ihmisten kanssa. Minä kykenen keskustelemaan ihmisen kanssa, jolla äo 140 sekä sitten mielenterveysongelmaisen kehitysvammaisen kanssa.

Tänään juuri puhuttiin hedelmistä, niiden käsittelystä ennen syöntiä (miten pestä, opitääkö kuoria/liottaa jne). Ja laihduttamisesta, ja lapsista. Minusta nuo ovat ihan oikeita asioita, ainakin läsnä omassa elämässäni.

t. akateeminen

ja musta se on varsin moukkamaista. tai ainakin sen näyttäminen tai sanominen vaikka näitä vähemmän fiksuja ei olisikaan joukossa.

Mun mielestä kaiken maailman rajoittuneisuuden julkituonti kertoo ko. henkilön sivistymättömyydestä, olkoon akateeminen tai ei!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat