Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla tää alko eka niin, et oli kierrossa muutamana päivänä aina veret housuissa väärään aikaan. Tässä kierrossa oon vuotanu lähes joka päivä. Gyneaika on jo varattu, mutta pakko täällä kysellä, onko muilla kokemusta ,

Kommentit (5)

Kurjaa että sinulla myös tuollaista mutta ihanaa löytää joku jolla sama ongelma.

Tuntuu ettei kukaan muu kärsi tälläisistä vuodoista.

Minulla tuhrutteli ensin n. viikko ennen menkkoja. Mutta nyt tuhru alkaa heti menkkojen jälkeen ja kestää seuraaviin menkkoihin asti. Vuodan siis kokoajan.

Vain raskaus tai e-pillerit ovat poistaneet tämän, jo vuosia vaivanneet ongelman.

Nyt on toisesta raskaudesta jo pian 2v aikaa ja ongelma vain pahenee. Kaippa sitä voisi taas lääkärille mennä.

Mua on ultrattu ja jotain perusverikokeita tehty mutta mitään vikaa ei ole löytynyt.

Tylyt tuomio on ollut että eipä me mitään voida näillä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä ajattelin pyytää vaikka niitä e-pillereitä, jos menis sillä ohi. On tää kyllä kiusallista. En tykkää pikkuhousunsuojista, mutta pakko niitä on pitää kun muuten on veret pöksyissä. Mulla on tätä jatkunu " vasta" kesästä lähtien, mut jotenkin vaan tuntuu oudolta kun aiemmin ei oo koskaan ollu mitään ongelmia.

ap

ja kohdunulkoinen voi parantua myös itsekseenkin. Joskus voi tulla kiire. Aika yleistä kuulemma että raskaus jää munatorveen ja sit kuivuu itestää sieltä pois, menkat tulee vähä myöhässä ja nainen ei tiedä mitään että " on ollut raskaana" .

Mulla ei kuitenkaa tullut itestää alkio munatorvesta pois, vaan alkoi kasvaa siellä, vuotoa tuli just noin niin ku sulla ja sit aika runsaasti, luulin et on menkat. Sit kovat kivut. Kipujen takia hakeuduin välittömästi lääkäriin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat