Vierailija

Varasin koneen 16-17. Kello 16.10 kaivoin jonkun pyykit koneesta ja laitoin sellaiseen kärryyn. Pesuohjema kestää noin 45 min, eli jos olisin odottanut vielä hetken, en olisi saanut omia pyykkejäni ennen seuraavaa vuoroa ulos.

Inhottaa kaivella toisten pyykkejä, mutta pakkohan mun oli.

Kommentit (17)

Vierailija:

Lainaus:

Ei välttämättä kiva kaapia toisten jäljiltä nukkaa sihdeistä mutta tehtävä se on, en koskaan kyllä viikannut niitä unohdettuja pyykkejä.

Mä osaisin kuvitella itseni viikkaamassa jonkun opiskelijapojan kalsareita ;D Ei hitto ;) Mahtais nolottaa naapurinrouvaa, kun viikkaisin sen ja sen miehen alusvaatteet siistiin pinoon kuivausrumpujen päälle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos on niin köyhä/asuu ahtaassa kämpässä, ettei ole omaa konetta, niin tokihan sitten huolehditaan pyykit pois oman vuoron loppuessa!

Ei silloin lähdetä kaupungille asioille tms. ja huomata, että hupsista, mun vuoro loppuikin jo pari tuntia sitten.

-se " talloja" (oli huumoria nääs)

Kerran yks eukko rupes kyselemään että, miks mä olen vaatteet ottanut pois koneesta? Mä olin ihan että, ei oo totta? ja vastasin että, kun olen ajan varannut, niin mä myös sinä aikana aion vaatteeni pestä.

Uskomattoman typeriä ihmisiä sitä oikeesti on olemassa.

tietysti jäänyt odottelemaan, että edellinen hakee pyykkinsä pois. Ei toisten pyykkeihin sovi koskea, siellähän voi olla vaikka pikkuhousuja.

Sitten kun se toinen olisi tullut, olisin sen näköinen että olen viimeiset puoli tuntia roikottanut raskasta pyykkikoria sylissäni ja kuuluvasti huokaillen seuraisin kun se ottaa ne pyykkinsä itse koneesta.

Näin meillä Jyväskylässä.

Vierailija:

Lainaus:

ja vähän tallonut likaisine kenkineni. Hä hää, siitäs sai!

Monesti on sellaisia tilanteita, ettei heti pääse pyykkejä hakemaan. Mullakin on puhtaat pyykit olleet muutaman kerran koneessa toisen ihmisen vuoron alkaessa, kun esim. mies ei ole tullut ajoissa kotiin (lapset heränneet jo päiväunilta ja pyykkitupaan käynti ulkokautta, talvipakkasilla ei jaksa pukea lapsille 100m matkalle toppapukua, pipoa ja kenkiä) jne. Muutaman kerran on ihan puhtaasti unohtunut, että pyykit on vielä koneessa.

Useamman kerran mullekin on käynyt niin, että oman vuoron alkaessa jonkun muun pyykit on olleet koneessa. Olen fiksusti ne nostanut pyykkituvassamme olevaan koriin. Ei kai siinä mikään ongelma ole, jos joku ei omia pyykkejään hae ajoissa pois, on toisella TOTTAKAI oikeus nostaa pyykit pois koneesta. En mä ainakaan jäisi odottamaan, milloin toinen tulee hakemaan pyykkinsä pois. Mähän voisin joutua odottamaan koko tunnin! :O

Sen sijaan musta on paljon ärsyttävämpää, kun mun vuorolla toisen pyykit vielä pyörii koneessa (esim. on laittanut myöhässä pyykit koneeseen, ja pesuaikaa on esim. 15 min jäljellä vielä mun vuoron alkaessa), tai sitten ollaan " vahingossa" laitettu väärällä vuorolla omat pyykit koneeseen. Olenpa kerran löytänyt omalla vuorollani koneista jonkun LIKAISET, KUIVAT PYYKIT. Nämä opiskelijapojat kun olivat unohtaneet, että myös hanat pitää kääntää auki :D

Silloin kun käytin yhteistä pyykkitupaa tuo oli tuiki tavallista. Lisäksi kuivausrummussa oli yleensä jonkun kuivat pyykit ja joskus kosteatkin, ne pois ja omat sisälle.

Ei välttämättä kiva kaapia toisten jäljiltä nukkaa sihdeistä mutta tehtävä se on, en koskaan kyllä viikannut niitä unohdettuja pyykkejä.

Tietenkin otat ne pois. Joskus sinulle voi käydä, syystä tai toisesta niin, ettet pääse ajoissa ottamaan pyykkejä pois. Silloin joku toinen ottaa sinun pyykkisi pois koneesta ja panee omansa pyörimään.

Herranjestas.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat