Vierailija

nyt olisi kylään tulossa uusi ystäväpariskunta ja sanoivat tuovansa viinipullon mukanaan (juon kyllä joskus itsekin mutta en kotiin osta) joten huomiseksi pitäisi jotkut lasit hankkia, ei nyt ihan muumimukeista viitsi viiniä juoda :D

Niin ja kyse oli valkoviinistä, mutta saa kertoa myös minkälaiset punaviinille jos ostaisin nekin valmiiksi, voi tulla niillekin käyttöä

Kommentit (7)

Kun laitat kuvahaun päälle näet valkoviinilaseja. Katsele vaikka tavaratalosta, niissä lukee valkoviinilasi. Valkoviinilasit on pienempiä kuin punaviinilasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Myyvät edullisia laseja. 10-20 eurolla saat 6kpl ja lasit ovat ihan hyviä (valitse toki ne ei ihan halpiksen näköiset;)

Turha ostaa kalliita laseja, jos ei viiniä pahemmin juo... Kannattaa ostaa vähintää kuusi lasia, sillä halpislaseja ei välttämättä saa enää samanlaisia.

Valkoviinilasit ovat hieman kapeammat kun punaviinilasit, mutta eivät kuitenkaan kuohuviinilasit. TOSIN esim. itsellä sellainen hieman modernimpi malli, josta juon sekä punkun että valkkarin, lasi on " kaartion" mallinen.

Ota sellaiset lasit, joissa lukee " valkoviinilasi" ja jos punaviinille haluat otat " punaviinilasit" . Niissä lukee kyllä. Sitten on kaikenmaailman erikoislaseja eri viinilajeille yms, mutta ne voit mun mielestä unohtaa, jos et sen kummemmin viinejä harrasta.

Mä en oikein tiedä, mistä pitäisi tunnistaa hyvät lasit, mutta jostain syystä kaikki mun silmääni hyvän näköiset on yleensä myös kalliit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat