Vierailija

Suunnitelmissa ottaa rattaat mukaan ja heivata ne roskiin ennen paluulentoa, että saadaan tilaa tuomisille. Mitään parempia rattaita ei siksi viitsisi ottaa mukaan kun niitä ei sinne raaski jättää. Mietin vaan että KEHTAAKO lasta työntää jossain 90-luvun rumissa sattareissa siellä?!

Kommentit (17)

Ja todellakin kiinnittäisin huomiota jos joku työntäisi jotain rotiskoja, ja vielä Madridissa!

Kyllä tuollainen vaikuttaa myös palveluun ravintoloissa, kahviloissa ja kaupoissakin!

Mietipä itse, jos näet jonkun perheen ulkomaille, työntelevän jotain haalistuneita, oikealle viettäviä romurättäreitä, parhaassa tapauksessa rattaat vielä nitisevät ja natisevat jostain kohtaa :/

Jos teillä täällä suomessakin on jo uudet kärrit alla niin miksi lomalla pitäisi " ajaa" jollain romuilla, ethän suomessakaan kehtaa niillä lastasi ajeluttaa.

Itse asiassa ajattelimme sielläkin poiketa ennen poislähtöä. Emme missään hienoissa liikkeissä takuulla käy, lähinnä siis katsellaan kaupunkia/nähtävyyksiä ja jossain syömässä (pikaruokala tms passaa aivan hyvin näiden lasten kanssa). Emmekä ole itse myöskään mitään rikkaita ja fiinejä ihmisia vaan ihan tavallinen nuori suomalainen perhe.

Emme koko matkaa vietä siis kuitenkaan noissa kaupungeissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

emma merkkiset. siniset kunnon valjailla ja tuettu selkänoja. niitä on käytetty vain 2 kertaa. poika ei sitten suostunutkaan istua niissä. ostin ne pojalle, kun oli niin vilkas, että oli pakko pitää rattaissa tai valjaissa.

laitan tonne osta & myy puolelle ilmoituksen, niin voit katsoa sieltä tietoni.

asutaan tampereella. hinta ois 15 euroa.

Pääasia, että ovat pienet ja näppärät. Millään isoilla möhkö rotiskoilla en viitsisi euroopan kaupungeissa reissata.

Kyllähän ihmiset nyt tajuaa, että olette turisteja ja matkassa on sitten semmoiset " reissukamppeet" . You know ;-)

Siellä on paljon kivoja retkipaikkoja. Muistan kaiholla, miten jo helmikuussa oli mahdollista istua puistossa paitahihasillaan...

no, eipä taida meilläkään enää olla kunnon talvia.

Ihmisillä on varmaan muutakin miettimistä kun se millaiset rattaat jollain suomalaisella turistilla on. Toi on niin itsekeskeisyyden huippu!

miksei kehtaisi? Luulen että siellä ei ole niin tarkkaa, ja olettehan ulkomaalaisia joten ´voivat luulla että ne rattaat on ihan jees näillä leveysasteilla.. :-) ja reissussahan nyt ehk ä ollaan muutenkin vähän rähjääntyneempiä.

Espanjassa näkee oikeasti ihmisiä kaikista tuloluokista ja kyllä siellä saa palvelua vaikka ei olisikaan ykköset päällä. Ainakin minä sain ja viihdyin hyvin kummassakin paikassa, tosin Madridista minulla on pidempi kokemus kun opiskelin siellä lukukauden. Kyllä siellä näki yhtä sun toista itsekin ja se on jo hyvä juttu, jos ei näytä nistiltä - niitä varotaan ja pelätään, riittää että näyttää tavalliselta ihmiseltä.

Me autoiltiin(!) Suomesta Espanjaan viime kesänä ja työnneltiin rumia 90-luvun käteviä ja pieniä sattareita ihan joka paikassa. Ja aivan kaikkialla saatiin erinomaista palvelua, rattaista huolimatta ;-)

Espanjalaista anoppia tosin hävetti ne rattaat ;-) Ei edes asu Barcelonassa eikä Madridissa vaan melko maaseutukaupungissa, mutta on itse tyylikäs, toisin kuin me ;-)

meillä maksaisi 36e ylimääräistä lennolla, jos tuotaisiin rattaat takaisin Suomeen. Ja auto on matkalla vuokralla, joten sinne ei mahtuisi matkalaukut, kuopuksen rattaat (jotka viemme takaisin Suomeen) ja lisäksi esikoisen rattaat (olisi siis sellaiset omasta takaa, mutta vievät sen verran ison tilan etteivät mahtuisi enää autoon). Siksi ajattelimme että ostaisimme jotkut halvat vanhat sattarit jotka sitten jättäisimme jonnekin sinne... Mutta pitäisi kuitenkin saada max 15-20e että olisi järkeä...

Tuohon aloitusviestiin nyt laitoin vaan sen luultavimman esimerkin mitä tuolla rahalla saisi.

Jos joku olisi myymässä 03-alueelta siistejä sattareita, niin olisin kiinnostunut! :)

ap

Se ei ole yhtä " hieno" kuin vaikkapa Barcelona. Jos siis liikutte tavallisten ihmisten alueella, ei huolta - jos taas niissä hienoimmissa merkkivaateliikkeissä yms. niin sitten ehkä jotain fiinimpää.

Madridissa kannattaa pitää omaisuus tarkassa tallessa, sillä siellä pääsee helposti eroon lompakostaan. Siksikään ei kannata olla liian äveriiän näköinen.

Olisipa ihana taas päästä Madridiin, se on kiva paikka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat