Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

meillä lapset 5 alle 6vuotiasta,vanhin on 5 .1/2v ja meillä sujuu arki todella hyvin tiukkojen rutiinien ansiosta..totta kai niistä välillä lipsutaan että asiat mene ei ne kellon tarkasti mutta suurin piirtein..aamusta kerhoilalan tai muutne vain ulkoillaan,sitten syödään 11 jäökeen ja kaikki päikyuille,esikoinen jättää aina välilläunet väliin mutta rauhoittuu kyllä huoneessaan..sitten välipala ja yhdessä oloa kunnes mies tulee töistä..sitten päivällinen joka syödään aina yhdessä,perheenä..ilta menee harratuksissa,kyläillessä tai vaan yhdessä ollen..

meillä elämä on kyllä ihan lepposaa ja lapset nauttii elämästään..ei tarvitse olla mitään erikoista niin illalla saa aina pusun ja kiitoksen että olen paras äiti..mikäs se paremmin mieltä lämmittää.. otan lapset kodin askareihin mukaan,leivotaan,tehdään ruokaa siivotaan yhdessä,lapset nauttii..

kun sain tietää odottavani neljättä olin hieman kauhissani kuinka selviän ja miten saan ajan riittämään kaikille,miten itse jaksan ja kuinka pärjäämme taloudellisesti..mutta turha sitä on etukäteen miettiä,lapset on niin erinlaisia ja niin on tilanteetkin..nyt voi mennä tosi hyvin ja hetken päästä huonommin..

lapset olen koittanut opettaa pienestä pitäen omatoimisuuteen ja aika hyvin olen mielestäni opettanut..kärsivällisyys on kaiken a ja ok=)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat