Seuraa 

Tilasin minäkin nämä ihanuudet ja täällä aiemmin jo kyselin apuja hansikasongelmaan tässä ketjussa:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_...

(toivottavasti linkki toimii)

Nyt hansikas ongelma on ratkaistu tytön allergiarajotteiden vuoksi niin, että tilasin Minimundukselta tummansiniset kosteussuojahanskat, joissa merinovillavuori ja nyt pitkään etsittyäni löysin yrittäjän joka tekee tytölle vaaleanpunaiset nahkarukkaset aidolla turkisvuorella. Nimittäin kävi ilmi, että suurin osa nahkarukkasista mitä on myynnissä on keinokuituvuorella.

Ja se ongelma. katsoin tyyliblogista noita Tepsuja ja tuo vaaleanpunaisen näyttää hyvin karkkiväriseltä ja taas nahkarukkaset on tässä linkissä esiintyvän väriset: http://personal.inet.fi/yritys/markku.tuomala/lapset.htm

Rupes jotenkin hämäämään toi Tepsujen karkkiväri, että onko se ihan tommoinen? Mun ruudulla näyttäis kovasti riitelevän noiden hanskojen värin kanssa. No hanskat on varmasti pakko nyt hankkia noi, kun keinokuituallergian vuoksi vaihtoehdot on vähissä. Toivottavasti eivät livenä riitele sitten värit. Haalari meillä on alkutalveen kokopinkki ja kun se jää pieneksi tummansini-vaaleanpunainen.

Ja sitten pitäis vielä löytää joku kiva lämmin vaaleanpunainen kaupunkihattu näiden kaveriksi, ilman fleecevuorta. Niin ja käytämme kyllä Ruskovillan lapasia ja kypärämyssyä alla, mutta haluisin, että ois ees jotkut asusteet, mihin niitä ei aina alle tarvitsisi.

Kommentit (6)

Luultavasti parin käyttökerran jälkeen kummatkaan ei ole enää ihan koko vaaleanpunaiset ;-) , ja toisekseen, sä voit plankata sekä hanskat että kengät samalla sävyllä ja tasoittaa värieroa, jos asia tuntuu kovin tärkeältä. Lisäksi vielä sellainen huomio, että se ei haittaa yhtään mitään eikä yhtään ketään vaikka hanskat ja kengät olis väriensä puolesta vaikka eri planeetoilta :) kunhan vaan molemmat sopivat haalariin. Eihän sun ole niitä pakko lapselle samaan aikaan päälle pukea edes. Ja vaikka pukisitkin, ei se silti haittaa kun eivät ole vierekkäin. Ja vaikka olisivat vierekkäin, ei se siltikään haittaa :) . Relax.

Mietin yöllä, että hämäskö mua tuo että asusteet ei sovi toisiinsa vai enemmän toi karkkiväri ja totesin, että se olikin tuo karkkiväri joka häiritsi.

En tiedä mikä fiksaatio mulla on näistä asusteista, kun en nyt miksikään latenvaatefriikiksi tunnustaudu. Esikoispojalla on aina ollut haalari, jossa on tummansinistä, kun se sopii pojalle ja väri on käytännöllinen. Asusteet on sitten olleet aina myös tummansinisiä ja siinä säästää selvästi rahaa, kun ne käyvät kokonsa puolesta useamman talven, vaikka haalari vaihtuisikin. Kenkinäkin on pääasiassa ollut noita tummansinisiä tepsuja ja yks vuosi olin kauhuissani kun mun oli pakko ostaa musta-keltaiset Pionit, kun muuta ei ollut tarjolla.

Nyt tytön haalaritkin on ostettu niin, että niihin käy nuo isoveljen vanhat tummansiniset asusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta minulta on menny ohi että mistä olette tilanneet noita vaaleanpunaisia Tepsuja? Olisi ostaminen edessä ja Stockalla ainakaan ei tuota väriä ole!

Juu, ei se nyt maata kaada ja tuskin eroa kukaan huomaa kuin minä. Sinänsä noita kyllä varmasti tullaan käyttämään samaan aikaan, kun muita hanskoja tai kenkiä ei kunnon pakkasille ole suunnitteilla hankkia. Mutta joo, ehkä kun olen näin suuren vaivan nähnyt löytääkseni vihdoin hanskat, jotka ei polta tytön ihoa ihottumalle jos kerrankin unohtaa ne välilapaset laittaa, niin ei se väri niin tarkka ole. Mutta pitääkin selvitellä heti tuota lankkihommaa, kun noita vaaleanpunaisia kenkiä saa varmaan muutaman kerran lankkailla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat