Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ottelu on yleensä 19-n.21. Riippuu varmaan tenavastakin, mutta jos noin yleisellä tasolla, tuomitsetteko vai hyväksyttekö?

Kiitos. Haen puolueetonta tukea tulevaan keskusteluun ko. isän kanssa...;o)

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mies vei 5v lätkämatsiin sinnikkäästi vaikka monesti tulivat kesken pois kun poika ei jaksanut siellä olla. En ymmärrä miksi sitä sinne halusi vaikkei pelin seuraamisesta tullut yleensä mitään. Lapsi istui paikoillaan vaan jos sillä oli syli täynnä karkkia. Ei siis mitään järkeä. Jos isä-poika aikaa haluaa niin voi sitä muutenkin viettää.

Mielestäni tuon ikäisen ei sovi olla viikonloppuiltaisin katsomassa pelejä, koska peleihin liittyy yleensä aika voimakkaasti taukojen aikana alkoholi. Muutenkin niin myöhäinen ajankohta ja aika hektistä menoa noin pienelle. On vain minun mielipiteeni. Itselläni nimittäin on samanikäinen poika.

Plus että siellä on aivan tajuton meteli ja hässäkkä eikä noin pieni vielä tajua siitä pelistä yhtään mitään. Halli täynnä humalaisia huutavia ja karjuvia miehiä. Ei tosiaan mielestäni sopiva paikka!

Varsinkin jos kyseessä liigatason peli, jossa itse peli on rajua takaluksineen ja tappeluineen. Pelihalli on meluinen ja levoton. Tuon ikäisen on parempi katsella matseja telkkarista.

yksi juttu vaan kannattaa pitää mielessä. Tai siis ainakin meillä on alle kouluikäisten lasten kanssa ollut tällainen linjaus jääkiekkomatsien suhteen, me asumme Jyväskylässä ja täällä on suht pieni halli missä koko yleisö oikeastaan käyttää samoja tiloja ja samoja käytäviä ja tunnelma on intiimimpi kuin vaikkapa Hartwall Areenalla.

Viikonloppuisin peleissä on aika paljon viihteellä olevia aikuisia jotka itse asiassa käyttävät todella rumaa kieltä: huutelevat törkeyksiä pelaajille ja tuomareille ja muuten vaan käyttäytyvät huonosti. Siksipä me pidämme arkipäivien pelit semmoisina lasten peleinä ja viikonloput jätämme suosiolla väliin. Emme ole tiukkapipoja ja joskus saattaa se kirosana vahingoss aitseltäkin päästä kotioloissa =) Mutta tuo jääkiekkoöykkäri-meininkin on kyllä ihan omaa luokkaansa.

Mutta tämä tosiaan ei välttämättä ole ongelma jossain isommassa hallissa. Meidän halliin menee vain jotain 4500 katsojaa joten huudot voivat kuulua vaikka hallin toiselta puolelta.

mukana sekä lätkä- että futisotteluissa. Pikkusiskoni pääsi " vasta" kolmivuotiaana...

Ei siis mun mielestä ole liian pieni.

Musta tul todella innokas penkkiurheilija, siskostani ei... Eli mitään johtopäätöksiäkään ei voi tehdä.

Tosin aika on mennyt niin paljon eteenpäin ja äänentoiso sen mukana, eli... jos harwallille on menossa, niin varmaan kuulosuojaimet olisi asialliset. Kävin reilu vuos sitten pelissä siellä ja aikuistakin sattui korviin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat