Vierailija

Siis mitä mä teen? Mun naamani kukkii viimeistä päivää, ei kovin pahasti mun punertavia finnejä on poskissa ja leuassa. Olen siis menossa häihin sisareni kaasoksi ja näpyt pitäisi saada piiloon. Meikkaajaan ei ole varaa joten se pitäisi tehdä itse, eli miten saan finnit helpoiten piiloon?

Auttakaa!

Kommentit (7)

älä ainakaan puristele niitä, sen varmaan tajusitkin itse. =0)

Toivottavasti sulla on jotain peitepuikkoa tai -voidetta olemassa. Lumenen peitevoide red neutralizer (se 3-osainen paletti) on hyvä, sillä saa näpyt olemattomiin, hinta jotain 15e.

Joe Blascon meikkivoidetta kehutaan kans, en ole kokeillut itse. Mutta kerkeetkö sitä tähän hätään saada, tai mitään muutakaan uutta tuotetta?

Meikkausohjeita varsinaisesti en osaa antaa, vain tuon Lumene-vinkin.. =0/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hinta alle 10e, itselläni myös näppyjä ja tuo todellinen löytö. Jättää mattapinnan, eli ei tartte puuterointia päälle, alle kyllä voiteen ennen värivoiteen levittämistä.

No mulla on sitä clearasilin peitepuikkoa ja tällä hetkellä puuterina anytime, stay matte (oisko rimmelin) meikkivoidetta. ja äsken yritin saada finnejä piiloon mutta ei onnannu kovin hyvin. huomenna ehkäpä ehdin kauppaan vielä. Onko jollain vielä jotain neuvoja?

ap

1. dab garlic juice on pimple

2. to get the redness out of a pimple use eye-redness reliever drops, apply to q-tip and hold on pimple for about 10 to 15 seconds!

3. make a paste with fast-acting yeast and tea tree oil, spread over the pimple and put a bandage over it....gone in the morning!

Eli valkosipulia, silmätippoja ja teepuuöljy-hiivayhdistelmää. Omalla vastuulla, mutta uskoisin että toimivat.

For the spot that crashes your party - just when you want to look your best!! With a nose that can sense the anticipation of a big event from a day away, and you are in a quandary with no other option left to salvage you in time, try one of these little ¿rescue remedies¿.

¤ Once your face is thoroughly clean - with clean hands, gently, but firmly massage the spot in a circular motion for about 20 minutes. This will help to stimulate the elimination of any infection into the bloodstream. Finish with a dab of tea tree or lavender oil on the spot, and most small, newly formed pimples clear up with this treatment.

¤ Hold a piece of ice (wrapped in gauze) on the blemish for as long as you can - repeat a few times. If any stinging occurs discontinue. The ice helps to shrink the small blood vessels, as the blood drains from the spot it removes infection. If prone to broken capillaries do not apply ice.

Eli hierontaa ja jäitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat