Vierailija

Ei ole kuolleen lapsen äidillä niin väliä istuuko linnassa murhasta, kun elämä on lapsen kuollessa joka tapauksessa pilalla.

Kommentit (10)

Monta kertaa isän hoitovuoron aikana ovi on ollut raollaan ulos, onneksi 2-vuotias ei ole huomannut. Mies etsi tänään etupenkiltä jotakin ja lapsi seisoi vahtimatta auton vieressä vilkkaalla parkkipaikalla kun tulin paikalle. Lapsi on kuulemma monta kertaa tippunut jostakin miehen hoitovuorolla eikä mies ole edes kertonut minulle. Ukko istuu puoli tuntia vessassa paskalla ja lapsi puuhailee sen ajan mitä lystää. Isän luona puukkoja säilytetään lapsen ulottuvilla ja työkalulaatikollekin lapsi pääsee. Pyykinpesuaineet ovat alakaapissa pesuhuoneessa ja lapsi pääsee kaapille estemättä.Tässä nyt mitä tuli ekaksi mieleen. Paljon muutakin epäkohtaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen monesti ajatellut, että jos mun lapsi kuolisi, niin tappaisin itseni. Mutta jos on useampia lapsia, joista yksi kuolee, niin sitten kai pitäisi jaksaa elää...

vaan sosiaaliviranomaisten....Isälläkin kun on nääs se lasten pito-oikeus jos yhteishuoltajuus

ap, voisitko puhua asiasta jonnekin? Ymmärrän huolesi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat