Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli kaikenlaiset kokemukset otetaan ilolla vastaan, hyvät ja huonot.

Mietimme ensi talvelle (lokakuu-maaliskuu välille) viikon matkaa jonnekin lämpimään, lapset tuolloin 5v ja 4v. Onko kanariaa lähempänä tuohon aikaan lämmintä? Mitä asioita pitää ottaa huomioon kohdetta valittaessa?

Kiva olisi tietysti mitä lyhyempi lento olisi....

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (2)

käyvät usein perhelomalla rhodoksen sungardenissa. Tämä kuulemma juuri oikeanlainen lapsiperheen paikka. Kivat altaat lapsille. huoneisto hotelli jossa voi itsekin laittaa ruokaa. Heti vieressä kauppa josta voi käydä ostamassa turvallisia suomalaisia juustoja yms suomalaista elintarviketta jne.

Itse en ole kyseisessä paikassa käynyt mutta sinne suunnataan lasten kanssa kun saadaan rahat kasaan ; )

Uskon että sellanen hotellihuone on hyvä olla jossa voi itsekin kokkailla ettei tarvi jatkuvasti juosta ravintolassa syömässä. Sehan tulee hirmu kalliiks. Tai sitten ottaa sellasen täys ylläpito loman johon kuuluu esim 3-5 ateriaa päivässä hotellin ravintolassa. Sitten kandee kattoa että hotellissa on hissi mikäli rattaita käytätte. Tai sitten varata huone 1 kerroksesta mihin pääsee rattailla ilman hissiä. Ja sitten ainakin minä katsoisin että uima altaassa olisi¨myös lapsille turvallinen kohta, paikka missä on matalaa vettä tai kokonaan oma lasten allas. Ja sitten kiva olisi lasten kannalta että lento on suora matkakohteeseen ilman välilaskuja. Näin matka sujuu nopeammin ja minä en lähtisi lasten kanssa (siis kovin pienien) kovin kauas. Max ehkä 6 tunnin lentomatka.

Lasten kanssa lomaillessa kannattaa ottaa rennosti. Eipä siinä hirveesti nähtävyyksiä katsella tai shoppailla sillä lapset ei muuta halua kun uida ja käydä jossain huvipuistoissa tms. Eli ei suuria suunnitelmia mukaan matkalle. Tämäkin riippunee lapsien iästä. Vauvan tai murkun kanssa käydään ostoksilla mutta ei leikki ikäisten kanssa.

Että tämmöistä evästystä tuli mieleen

tälläisia asioita minulle tuli mieleen ja näitä ohjeita olen tuttaviltani saanut jotka ovat matkustelleet. Me emme ole vielä lasten kanssa lentomatkoja tehty mutta toivottavasti pian.

Lasten kanssa lom

Olin kahdestaan 4 vuotiaan kanssa Marmariksessa 2vko ja kivaa oli! Matkustimme dolmuksella (paikallinen bussi mistä tunnelmaa ei puuttunut) Icmeleriin rannalle joka päivä (myös hotellissa olisi siis ollut kivat uima altaat) ja sitten illalla takaisin tultiin meri taksilla. Asuttiin ihan hotelli huoneessa, hotellissa jossa oli vain aamiainen. Koska meitä oli vain kaksi, tämä tuli halvemmaksi kuin apartamentos hotelli, ja totta puhuen, en usko että olisin edes viitsinyt mitään lomalla alkaa kokkailemaan kun kerta lapsikin oli niin iso että osaa ja voi syödä ihan paikallisiakin ruokia jne. Lounas syötiin rannalla ja illallinen sitten ravintolassa ja myös hän nautti näistä ravintola reissuista täysin siemauksin. Turkissa ravintolassa syöminen on todella halpaa!! Marmariksessa on myös kaksi vesipuistoa mihin voi mennä hurjastelemaan, eikä hintakaan ollut päätä huimaava. Mahtava paikka! Suosittelen todella!

Nyt kerätään rahaa että päästään takaisin mahdollisimman pian! ;)

Terv Mamitsu lomasta haaveillen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat