Vierailija

mitä mieltä? paljonko tarjoaisitte tuosta? siis jos olisitte OIKEASTI kiinnostuneet... vanha talo olisi rempattavaa, mutta IHAN keskustassa ja melko edullinen mielestäni?vertailin kohteeseen 519137 joka taas uusi talo, mutta melkein puolet peinempi asunto...

Kommentit (2)

että vanhassa talossa kulut saattavat vain kasvaa, mutta toisaalta vanhempi olisi huomattavasti isompi asunto ja toisaalta taas uudemassa oleva sauna ei olisi minulle välttämätön... noh pitää tuumailla. ihastelen vain vaikka en ole pankkitädeiltä käynyt edes kysymässä avustuksia ;)

Uudemmassa oli sauna, se on mun mielestä iso plussa! Sijainti taas vaikutti annettujen tietojen perusteella paremmalta vanhemmassa, tosin en tunne yhtään Mäntsälää. Vastike oli vanhassa selvästi isompi kuin uudessa, ja korjaustarpeen takia se saattaa jopa nousta vielä enemmänkin. Molemmissa oli kaukolämpö, joka on halpa. Ja oma tontti, joka myös on hyvä.

Oliko vanhemmassa talossa hissiä? Jos ei, on se iso miinus minusta. Uudessahan se oli. Taloyhtiön tiloja tuntui olevan uudessa enemmän kuin vanhassa, samoin autopaikasta oli vain uudessa maininta.

Mä varmaan valitsisin uudemman, mutta tinkisin hinnasta ;) Tai jos vanhan sijainti on selkeästi parempi, menisi se edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat