Vierailija

Joskus vuosia sitten valmistuin yo-merkonomiksi, sen jälkeen oon parissakin paikassa ollut työssä. Nyt oon ollut parisen vuotta kotona lasten kanssa ja toiveena vielä yksi. Opiskelu kiinnostaisi. Onko amk-tutkinnosta mitään hyötyä, täällä sitä niin paljon ainakin mollataan.

Kommentit (16)

Vierailija:

Lainaus:

hanttihommia vastavalmistuneena huonolla palkalla ja urakehitys tulee junnaamaan paikallaan nuorempien ja kunnianhimoisempien vetäessä ohi kohisten. Sorry, näin se nyt vain on, olen alalla. Olen sun ikäinen ja uraa takana kohta 15 vuotta.

Olen isossa firmassa töissä ja lähden nyt opiskelemaan 3½-vuodeksi, olen opintovapaalla tuon ajan ja palaan siis takaisin kun valmistun. Tiedän mitä haluan tulevaisuudelta, ei minua kiinnosta arvostaako joku toinen minun tutkintoani, itsellenihän minä opiskelen!

Ja pointtina myös se, että kun palaan, saan parempaa palkkaa kuin tähän mennessä samasta työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hanttihommia vastavalmistuneena huonolla palkalla ja urakehitys tulee junnaamaan paikallaan nuorempien ja kunnianhimoisempien vetäessä ohi kohisten. Sorry, näin se nyt vain on, olen alalla. Olen sun ikäinen ja uraa takana kohta 15 vuotta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat