Vierailija

tavallisesta ruokakaupasta? Ostamme silloin tällöin tavallisten ostosten kanssa, mutta en ole ikinä (30 v aikana) nähnyt toisten kauppahihnalla tätä artikkelia. Mistä ihmiset hommaavat kuminsa? En viitsisi erikseen lähteä minnekään syrjäiseen kioskiin tätä varten.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija:

[quote]

Intiimihygieniajutut eivät kyllä oikein ole sopiva joululahja!

Vierailija:

[quote]

Kyllä minä olen saanut terveyssiteitä joululahjaksi, kun olin niitä oikein toivonut. Ne on hyvä lahja; käytännöllisiä, tarpeellisia eikä kerää pölyä kirjahyllyssä kuten jokin turha vaasi ;)

mutta mua ei hävetä YHTÄÄN mennä ostamaan kaupasta kortsuja, on se sitten ihan mikä tahansa kauppa tai kiska. Ja eikä mua myös hävetä mennä ostamaan siteitä eikä kyllä hävettäis ostaa myöskään tamppooneja ,niitä en kyl käytä mut ei kyllä hävettäis pätkääkään.

Ennemmin mua hävettäis mennä terveyskeskukseen ei-toivotun raskauden takia pyytämään aborttia tai mennä sukupuolitautitesteihin.

Olen varmaan sitten jotenkin outo kun en osaa hävetä tai nolostua tollasista asioista, kuin joku kortsujen osto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paikka määräytyy sen mukaan mistä helpoiten saa ison pakkauksen. Lähikaupasta saa vain niitä onnettomia 5 paketteja, niitä ostetaan vaan hätätapauksissa ;)

hävettää ostaa kondomeja niin käyttää paljastavia vaatteita tai ottaa aurinkoa yläosattomissa???

Vierailija:

Lainaus:

Eli ihmisia havettaa ostaa kondomeja??? Mutta ei haveta kayda esim. julkisessa saunassa, puhua rivoja, kayttaa paljastavia vaatteita, ottaa aurinkoa ylaosattomissa, vetaa kannit ja teha vaikka mita akteja siella sun taalla, harrastaa yhenillan juttuja joskus niin, ettei edes nimea kysyta jne.

Ja sitten normaalit ja tarkeet asiat havettaa, esim. imettaminen julkisella paikalla, kondomien osto, turvaseksista puhuminen omille lapsilleen... on taa maailma outo paikka!

En vois kuvitella, että mennään yhdessä miehen kans niitä ostamaan, se olisi jotenkin paljon kiusallisempaa.

En muuten oo mäkään nähnyt muita kondomiostoksilla.

viimeksi viime keskiviikkona prisman kassalla takanani oli viisi-kuusikymppinen mies joka latoi kaksi maitoa, leivät ja kortsupaketin hihnalle.

Joskus aikoinaan (en tiedä onko vielä niitä jossain)? olen ravintolan kondomiautomaatista niitä ostanut.

Jos mun pitäis ostaa niitä, niin ostaisin samalla kun teen isoja ostoksia, siinä ne menis samalla sitten. En varmaan kehtais mennä minnekään ärrälle pelkkiä " sukisukeja" ostamaan.

En kyllä kamalasti kyttää, mitä muilla on. Jos olisi tarvetta ostaa kortsuja, ostaisin ne kyllä mieluiten jostain Prismasta.

Olen tainnut ostaa itse vain kerran kortsuja: olin sellaisena 25-vuotiaana ruokatunnilla kaupassa ja samanikäinen työkaveri tuli kaupassa vastaan ja pyysi, voinko maksaa hänenkin ostoksensa, koska hänellä loppui ruokis aiemmin kuin minulla ja oli jo kiire ja jono oli pitkä. Ostosten mukana oli kortsuja ja työkaveri kysyi, kehtaanko ostaa ne. No kehtasin ihan hyvin. Omissa suhteissani kortsujen ostamisesta on huolehtinut poikaystävä/mies, mutta jos menisin ostamaan kortsuja, saattaisin jopa tutkailla niitä paketteja jonkin hetken siellä hyllyllä. Ihme että siellä ei muuten tosiaan ole koskaan ketään.

Mahtoi olla poika nolona kun avasi lahjapaketin...

Vierailija:

Lainaus:

Tultiin kotiin ja mies rupes purkamaan niitä ostoksia ja oli aivan äimänä tajuttuaan että meidän ruokakassissa on kortsuja!! " Mitä hittoa me näillä tehdään ja missä välissä sä nää oot ostanu" ei ollu edes huomannu niitä pakatessaan:) Ostin ne pojalle joululahjaksi. Eikä hävettänyt yhtään vaikka olemme JO 46v.

Jos joku sen huomaa, se vaan ajattelee (korkeintaan kateellisena), että noilla on kohta kivaa. Sen sijaan tamponien ostamisessa on jotain... ei nyt noloa, mutta jotain paljon intiimimpää, ts. tuo nainen työntää kohta oman sormensa Sinne.

Vierailija:

Lainaus:

Intiimihygieniajutut eivät kyllä oikein ole sopiva joululahja!

Vierailija:

Lainaus:

Ja poika on kyllä aivan täysikäinen! Parempi kai se on kuin se että syntyy lapsia joita ei haluta!!

Ja poika oli kyllä aivan tyytyväinen lahjaansa. T. äiti joka osti niitä kortsuja

no, pojalla ei ole tyttöystävää ei tarvinnut ostaa mitään.

mielestäni kortsut ei kyllä ole " intiimihygieniajuttuja" :))

T. äiti jonka poika sai niitä intiimihygieniajuttuja joulupukilta:)))))

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat