Sivut

Kommentit (48)

Joskus opiskeluaikana kun olin tuuraajana kioskilla, osti yksi noin viisikymppinen nainen paketin. Silloin ajattelin, että onko tuonkin ikäisillä vielä seksielämää.

Onko teistä noloa ostaa myös wc-paperia? Tai hammaslankaa? Tai terveyssiteitä?

En ole tarkkaillut, mitä muut ihmiset ostaa, mutta itse ostan kortsut aina samasta ruokakaupasta mistä muutkin päivittäistavarat muiden ostosten yhteydessä. Mielellään niissä 25 kpl pakkauksissa, jos vain löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tultiin kotiin ja mies rupes purkamaan niitä ostoksia ja oli aivan äimänä tajuttuaan että meidän ruokakassissa on kortsuja!! " Mitä hittoa me näillä tehdään ja missä välissä sä nää oot ostanu" ei ollu edes huomannu niitä pakatessaan:) Ostin ne pojalle joululahjaksi. Eikä hävettänyt yhtään vaikka olemme JO 46v.

Ja poika on kyllä aivan täysikäinen! Parempi kai se on kuin se että syntyy lapsia joita ei haluta!!

Ja poika oli kyllä aivan tyytyväinen lahjaansa. T. äiti joka osti niitä kortsuja

Miten voi aikuisia ihmisiä hävettää ostaa kortsuja? Miten te kehtaatte olla raskaana tai kulkea lasten kanssa missään, siihenkin on tarvittu seksiä? :D

" Vierailija:

Lainaus:

että kohta tuo mies mulkku pystyssä nai muijaansa ja muija voihkii märkäpilluna...YÄK! En ikinä ostaisi!

"

Voisiko kenties ajatella että ehkä tuo tänään rakastelee hellästi vaimoaan/ miestään, eivätkä he halua juuri nyt vauvaa? Miksi miellät seksin likaisena yäk-juttuna??

en ole huomannut kenenkään ostavan, mutta en kurki muutenkaan muiden ostoksia. Itse olen ostanut kun vauvan kanssa kaupassa, meillä ollut ehkäisynä nimenomaan raskauksien välillä ja jälkeen.

Liukkariakin olen samalla joutunut ostamaan.

Olin itse just täyttänyt 18 ja pienen paikkakunnan kassalla töissä. Oli jokseenkin noloa, kun yksi opettaja tuli ostoksineen ja hihnalla kaksi pakettia kondomeja ;) Nolona olin enemmän minä kuin se opettaja. Enhän voinut kuvitella, että vielä siinä iässä sellasille ois tarvetta ;D

töissä, seurasin kerran kun eräs nuori mies hengaili hyllyn sivua edes takas... pälyili välillä minua (hyllytin siinä samassa välissä) ja jatkoi vaellustaan, ei kuitenkaan kysynyt mitään. Tuli ja meni taas. Käväisin siinä seuraavalla käytävällä pikimältään ja kas, nyt herra oli uskaltautunut oikealle kohden; kondomeja! Äkkiä hän sieppasi yhden paketin ja kipitti vaivautuneena kassalle.

Kävi mielessä, mitenkähän vaivautunut on se toimitus, jossa noita kapistuksia tarvitaan?

Vai liekö jotain muuta mielessä, varastetunkin olen noita kuullut...

Itse ollaan ostettu ihan normaalien ruokaostosten yhteydessä silloin joskus, kun tarvetta oli.

Nyt tajusin tuon kun joku aiemmin sanoi. En muista koskaan kondomihyllyllä olleen ketään muuta!

Sitäkin mä tosin ihmettelen kuinka vaikeata voi olla jossain sittarissa kirjoittaa niihin käytävän yläpuolella oleviin isoihin tauluihin " kondomit" . Aina jos järjestystä muutetaan (tai vieraassa kaupassa) on hirveä etsiminen, kun ei tiedä ovatko ne tällä kertaa kohdassa " miesten hygienia" , " laastarit" vai missä. Yleensä kuitenkin aina eri paikassa kuin mistä mä haen.

Minä, mieheni ja 2, 5v ja 3 kk vauva oltiin kaupassa. Ostettiin pari pakettia kortsuja ne oli ostoksissa aika loppupäässä hihnalla. Kassa neiti nosti ne ylös ja kysyi " Nää ei tainnut olla teiän? " Katoin ihan monttu auki, et kyl ne vaan meiän oli. Kassa meni ihan punaseksi ja soperteli jotain ja laittoi ne kiltisti takas meiän ostoksiin. :)

joten olen usemmankin kerran nähnyt kun joku niitä ostaa.. Olen myös itse ostanut esim. prismasta ruokaostosten yhteydessä. Ei ole ollut tarvetta lähteä mihinkään pikkukauppaan tai kioskille niiden takia..

olen nähnyt. Kyllä niitä ostavat ihan tavallisen näköiset ihmiset. Ja ilman mitään suurempaa numeroa niitä ostetaan kuten vaikka paketti smetanaa.

Kortsupaketti on niin pieni, ettei toiset asiakkaat niitä näe muiden ostosten seassa elleivät oikein etsimällä etsi. Eri asia tietysti jos asiakas on laittanut kortsut päällimmäiseksi pinoon, mitä itse asiassa kukaan ei ole ainakaan minun kassallani tehnyt.

Eikä siinä kassantäti mieti mitään sen kummempaa kuin asiakkaan ostaessa mitä tahansa muutakaan tuotetta.

Itsekin ostan kortsut ihan marketista, niitä 25kpl:n paketteja.

Eli ihmisia havettaa ostaa kondomeja??? Mutta ei haveta kayda esim. julkisessa saunassa, puhua rivoja, kayttaa paljastavia vaatteita, ottaa aurinkoa ylaosattomissa, vetaa kannit ja teha vaikka mita akteja siella sun taalla, harrastaa yhenillan juttuja joskus niin, ettei edes nimea kysyta jne.

Ja sitten normaalit ja tarkeet asiat havettaa, esim. imettaminen julkisella paikalla, kondomien osto, turvaseksista puhuminen omille lapsilleen... on taa maailma outo paikka!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat