Sivut

Kommentit (48)

Vierailija:

Lainaus:

Eli ihmisia havettaa ostaa kondomeja??? Mutta ei haveta kayda esim. julkisessa saunassa, puhua rivoja, kayttaa paljastavia vaatteita, ottaa aurinkoa ylaosattomissa, vetaa kannit ja teha vaikka mita akteja siella sun taalla, harrastaa yhenillan juttuja joskus niin, ettei edes nimea kysyta jne.

Ja sitten normaalit ja tarkeet asiat havettaa, esim. imettaminen julkisella paikalla, kondomien osto, turvaseksista puhuminen omille lapsilleen... on taa maailma outo paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan normaalien ostosten kanssa , tutussa kaupassa tai marketissa. ihan tarpeen mukaan.

Mies oli joskus juhannuksen aikaan marketissa ostamassa korin olutta ja oli muistanut että on kortsut vähissä ja nappasi paketin niitäkin. Kassalla kuuli miten kassaneiti toivotteli edellisille asiakkaille hauskaa juhannusta, mutta kun mies oli kaljoineen ja kortsuineen vuorossa oli kassaneiti ollut ihan hiljaa...

Vierailija:

Lainaus:

Olin itse just täyttänyt 18 ja pienen paikkakunnan kassalla töissä. Oli jokseenkin noloa, kun yksi opettaja tuli ostoksineen ja hihnalla kaksi pakettia kondomeja ;) Nolona olin enemmän minä kuin se opettaja. Enhän voinut kuvitella, että vielä siinä iässä sellasille ois tarvetta ;D

Intiimihygieniajutut eivät kyllä oikein ole sopiva joululahja!

Vierailija:

Lainaus:

Ja poika on kyllä aivan täysikäinen! Parempi kai se on kuin se että syntyy lapsia joita ei haluta!!

Ja poika oli kyllä aivan tyytyväinen lahjaansa. T. äiti joka osti niitä kortsuja

nainut

Olen nähnyt jonkun vauvanruokaa ostaneen ostavan samalla kondomeita. Varsinkin seksiliikkeissä oli paljonkin kondomeita ostavia. Olen myös 'nähnyt' vaimoni ostavan kondomeita ruokakaupasta ja seksiliikkeistä. En oikeasti pysty ymmärtämään miksi kondomit olisi jotenkin noloja ostettavia. Luulisin oman vaimoni reippaan asenteen vaikuttaneen kondomien normaaliuteen. Käytimme kondomeja joskus vuosia ja aina piti muistella jos kondomeja on tarpeeksi jäljellä. Ainoa nolo tapaus taisi olla Prisman kondomihyllyllä kun vaimoni totesi normaaliäänellä että onko nää kaikki sulle liian isoja kondomeita. Olimme silloin kokeilleet melkein kaikki peruskondomit huonolla menestyksellä. Huomasin vieressä olleen vanhemman miehen kuulleen tokaisun ja virnistävän leveästi.

Enimmäkseen estoton suhtautuminen seksiin on todella upeaa. Yritämme toisinaan 'järkyttää' toisiamme suorasukaisilla kommenteilla. Usein seurauksena on kilpasanailu ja sen jälkeen olemme yhdynnässä vaikka tilanne ei siihen ihan sopiva olisikaan. Mielikuvitelkaa itse.

Vierailija

Aikoinaan kun miehen kanssa käytettiin kondomeita, niin ostettiin niitä ihan peruskaupasta ruokaostosten lomassa kun yhdessä siellä käytiin. Vielä ostettiin XXL-kokoisia kondomeita kun ne sopivat hyvin miehelleni kun on iso varustus, tavalliset kondomit liian pieniä, niin piti aina katsoa, että muuttuuko kassaneitien ilme kun näkee ne kondomit ja meidät yhdessä. ;) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä kamalasti kyttää, mitä muilla on. Jos olisi tarvetta ostaa kortsuja, ostaisin ne kyllä mieluiten jostain Prismasta.

Olen tainnut ostaa itse vain kerran kortsuja: olin sellaisena 25-vuotiaana ruokatunnilla kaupassa ja samanikäinen työkaveri tuli kaupassa vastaan ja pyysi, voinko maksaa hänenkin ostoksensa, koska hänellä loppui ruokis aiemmin kuin minulla ja oli jo kiire ja jono oli pitkä. Ostosten mukana oli kortsuja ja työkaveri kysyi, kehtaanko ostaa ne. No kehtasin ihan hyvin. Omissa suhteissani kortsujen ostamisesta on huolehtinut poikaystävä/mies, mutta jos menisin ostamaan kortsuja, saattaisin jopa tutkailla niitä paketteja jonkin hetken siellä hyllyllä. Ihme että siellä ei muuten tosiaan ole koskaan ketään.

No aika harva kehtaa niitä ostaa kaupasta.

Suurin osa taitaa tilata niitä netistä.

Moni mies on sanonut että ei kehtaa niitä ostaa ja siksi niitä ei ole. Ymmärrän se hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli ihmisia havettaa ostaa kondomeja??? Mutta ei haveta kayda esim. julkisessa saunassa, puhua rivoja, kayttaa paljastavia vaatteita, ottaa aurinkoa ylaosattomissa, vetaa kannit ja teha vaikka mita akteja siella sun taalla, harrastaa yhenillan juttuja joskus niin, ettei edes nimea kysyta jne.
Ja sitten normaalit ja tarkeet asiat havettaa, esim. imettaminen julkisella paikalla, kondomien osto, turvaseksista puhuminen omille lapsilleen... on taa maailma outo paikka!

Ei se ole millään tavalla outoa.

Naiselle kotrsujen ostaminen on paljon helpompaa kuin miehelle. Naisten tekoja ei yleensäkkään arvostella samalla lailla kuin miesten. Nainen voi ostaa sieltä kaupasta mitä vaan eikä ketään kiinnosta.

Mutta miehelle se on äärimmäisen noloa. Jo ylipäätänsä se että ostaa kortsuja on paha. Mutta se että koko numerosta näkee sen minkä kokoinen penis miehellä on. Se on äärimmäisen nöyryyttävää.

Juuri tuollaisten takia miehet ei käy apteekeissakaan ostamassa mm. erektiolääkkeitä vaan tilaa ne mielummin ulkomailta ja ottaa riskin niiden kanssa.

Myyjinä on vaan naisia. Harva mies haluaa mennä nöyryyttämään itseään naisen eteen. Sen lisäksi kaikki mitä siellä tiskillä sanotaan kuuluu puoleen apteekkin. Mitään yksityisyyttä ei ole.

Tosin se nöyryytys alkaa jo lääkärissä. Julkiselle nyt ei todellakaan kannata mennä kun edes lääkäriä ei voi valita ja jo aikaa varaessa joutuu selittelemään ongelmiaan.

Kun menee yksityiselle niin lääkärin voi valita itse: Mutta sitten tiskillä joutuu taas selittelemään omia vikojaan mikä on törkeätä. Nainenhan siellä aina on tiskin takana.

Joten en ihmettele ollenkaan miksi miehet  ei käy tutkituttamassa itseään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat