Vierailija

Huomasin että tuli vedettyä ihan mielettömät määrät vaatetta lapsille, miehelle ja etenkin itselle talvialesta. Nopesti räknäämällä meni reilu 2000e kuukaudessa. Mutta ostin hyvin fiksuja juttuja ja viime viikolla hyödynsin loppualeita jo, eli yhdestäkin liikkeestä 200e:lla 1000e:n vaatteet.

Stockmann 600e

Zara (kaksi jakkupukua ja paitoja) 400e

Miesten vaatteita (mm. Bossin neule) 200e

Lapsille (mm. 2 Timbelandin neuletta, 2 Timberlandin trikoopaitaa, pari takkia, Ice Peak lasketteluasu, plus iso kasa muuta) 300e

Esprit vajaa 300e

Leluja alesta vajaa 100e

Kenkiä (saappaat, nilkkurit, korkkarit) 200e

Kenkiä lapsille (2 Timberlandit, Geoxit, yms.) 150e

Laukkuja 2 kpl 100e

Sukkahousuja (enimmäkseen Dim, 18 paria) 120e

Ja vielä ne miljoonat pikkujutut jotka unohdin tästä.

Pistääkö kukaan paremmaksi?

Shop-o-holic

Kommentit (16)

se on kummallista että meillä ei ole ikinä ostettu noin paljoa vaatteita meidän perheessä edes viitenä vuotena yhteensä kun ollaan oltu naimisissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että laski nyt kaiken yhteen ja toteaa summan vastaavan omia 5 kk:tuloja, eli mun pitää maksaa ihan kaikki, vuokra, ruoka, sähkö + lääkkeet, vaatteet jne. viiden kuukauden aikana tuolla summalla jonka nyt käytit pelkästään vaatteisiin

mulla aleostokset: itelle toppatakki 100¿, tytölle toppahuosut 15¿, pojalle toppatakki 10¿ ja tytölle pusero 4¿, pojalle pusero 5¿. eipä ole paljon ehtiny ja jaksanu aleissa juoksennella.

Vierailija:

Lainaus:

Käytin alennusmyynneissä rahaa 5¿ ja osan, noin 40 ¿, joululahjaksi saamastani lahjakortista.

alennusmyynteihin on mennyt tänä vuonna tasan 0e...

Mikä tässä on kummallista? Ostin alesta työvaatteita (jakkupukuja, paitoja, kenkiä, sukkahousuja, laukut...). Ja lapsiin (3kpl) käytin kuukaudessa noin 150e/lapsi, joka on varmaan ihan keskitasoa.

Niin, mikä tässä on kummallista?

Kyllä seiskan mies joutuu edustamaan mutta pärjää vähemmällä. Naiset tarvii kyllä enemmän edustusvaatteita. se on tosi.

Tottahan minäkin joskus ostaisin jos ois tuhlailtavaksi asti rahaa. Mutta varmaan silti tuntisin huonoa omaatuntoa kun toisilla ei ole vaatteita juuri lainkaan ja itse ostaisi jotain satasen paitoja....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat