Vierailija

Laskettu aika alkaa tunnin päästä. Vessassa äsken käydessä tuntui jotenkin erityisen märältä ja sisältä kuului sellasta " vetistä ritinää." Vessapaperia käytin pari senttiä emättimen sisäpuolella ja siihen jäi pieniä ruskeita veriviiruja. Lisäksi pikkuhousut on hieman kosteat...joko olen hikoillut tai sitten se on lapsivettä, valkovuotoa se ei ole... hui tässähän meinaa paniikki iskeä. Olen ollut niin varma että ensisynnyttäjänä vedän vähintään viikon yli lasketun ajan..

Tietääkö joku jotakin näiden merkkien perusteella?? Olen kiitollinen neuvoista!! :)

Kommentit (8)

ainakaan aiemmin raskauden aikana ei ole tullut verta (paitsi alkuraskaudesta, kun kohdussa oli kuulemma verisuonia katkennut)...

...ja ei kyllä nyt supistele, muutamia supistuksia on tänään tullut, esim. kun olin päivällä kävelyllä...

..mitähän tässä pitäisi ajatella.. :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten kuulostele ja kun tuota vettä taisi olla pitäisi mennä huomenna näytille

Tiedät varmaan että kun kalvot puhkeaa on tulehdusriski melkoinen.

Synnytät pian.

Itse limatulppaa et ole ilmeisesti vielä havainnut? Kaikki ei sitä huomaakaan, toiset " limoittelevat" päiväkausia tai viikkoja. Joka tapauksessa limatulpan irtoamisestakin voi vielä mennä viikkoja itse synnytykseen. Yleisesti ottaen voisi sanoa, että olet askeleen lähempänä synnytystä, mutta ei siitä valitettavasti voi paljon muuta päätellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat