Vierailija

Olen käynyt viimeeksi hammaslääkärissä muistaakseni lukion tokalla (olen nyt 25v) ja mulla on aina ollut terveet hampaat ja viimeeksi on ollut reikiä kolmannella luokalla.

Nyt mulla on kuitenkin yhdestä hampaasta kiille varioutunut ja yhdestä hampaasta lohjennut pikkuruinen pala (oikeastaan tämä lohkesi jo joskus viime keväänä, mutta tuo ei ole haitannut ollenkaan).

Tarkoitus on ollut tilata se aika jo ties kuinka kauan, mutta mä en saa tilattua sitä aikaa :(

Syynä:

Mä kammoan hammaslääkäreitä, jos se paikan haju saa mut paniikkiin. Kakkosella meillä oli oikea Hitler hammaslääkäri, joka tökkäsi sen piikin suoraan ikeneen ja tuo ien oli ties kuinka kauan arkana ja vuoti aika paljon verta. Ja toisekseen mulla on erittäin paha piikki kammo, kiitos mun huonojen verisuonten ja epäpätevien hoitajien, jotka ovat ronkkikeet pahasti, kun ovat yrittäneet ottaa verta.

Kommentit (2)

Yksityisellä puolella hyviä hammaslääkäreitä ja kannattaa heti eka käynnillä sanoa suoraan, että pelottaa, niin toimivat sen mukaisesti. Kyllä se hammaslääkäripelko siitä pikkuhiljaa sitten häviää, mitä useammin siellä käy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat