Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tuonne vauvakuumeiset palstalle kirjottelinkin,mutta eipä siellä oikein vastailtu jotenka jos täällä olis enempi ihmisiä jokka vastailis :)

Meillä naiseni kanssa on 5kk menossa yrittämisessä.Onneksemme voimme sanoa,että luovuttaja on lähipiiristämme ja auttaa meitä niin kauan kun on tarvetta.Tämä ainainen odottelu on vain tuskaa.

Menetelmänä meillä on koti-inseminaatio.Olisi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa ja jo plussanneiden

Kommentit (2)

Luovutan spermaa klinikan kautta: ei juridisia ongelmia ja tulet nopeasti raskaaksi!

Sperma on laadukkaaksi todettu! Olen luovuttanut ennenkin klinikan kautta ja terve lapsi tuli.

Meilaa:

yspermanyluovuttaja@gmail.com

Pois y-merkit, roskapostiesto!

Vastaanottajan valitsen rahallisten tarjousten perusteella.

Klinikalta en pyydä mitään korvausta spermasta, maksat klinikalle vain toimenpiteestä.

Autan myös lisälapsien hankinnassa ja näistä et maksa minulle ylimääräistä. Spermaa voi jo nyt pakastaa riittävän määrän.

Laita selkeästi tarjoamasi eurosumma sähköpostiin. Hinta on kiinteä riippumatta yrityskertojen ja lasten määrästä. Eli jos tarjoat x euroa, saat sillä summalla niin monta lasta, kuin haluat.

Laita mielellään myös puhelinnumero mukaan.

Voimme tavata ja voit sitten päättää, haluatko minut luovuttajaksi.

Saat kasvattaa lapsen kokonaan itse ja en aio sekaantua lapsen kasvatukseen.

Opiskelen lääketiedettä yliopistossa ja haen lisärahoitusta opinnoille.

180 cm, hoikka vartalo, siniset silmät, vaalean ruskeat hiukset, erittäin vaalea iho.

Ei perinnöllisiä tauteja, ei taipumusta ylipainoon tai kaljuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat