Vierailija

Me vauvan kanssa nukutaan niin myöhään kuin vauvakin eli nousemme klo 10-11 jos ei ole menoa esim. neuvolaan. Onko tämä täysin epänormaalia eli onko muita vastaavia äitejä/vauvoja?

t. iltakukkuja

Kommentit (5)

Isompi (4v.) heräsi tänään vähän ennen klo.10. 1½v. nukkuu vielä!

Itse olen aamu-uninen ja olenkin lapset minun rytmiin totuttanut. Yleensä tosin herätään puoli 10 maissa, eli nyt tavallista pidempään nukkuu pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ainakin toistaiseksi, 4,5v lapsi ja nukuttu on n 4v sinne 10-11 asti helposti, saas nähdä kuinka kamalasti muutosta tuo toinen lapsi joka kohta tässä taloon tulee :)

oli vauva, alkoi meidän päivä yleensä klo 12 päivällä. Ehkä joskus vajaa 6 kk ikäisenä alkoi heräämään aamulla klo 9-10 aikaan ja edelleen 5-vuotiaana nukkuu vapaapäivinä yleensä klo 9 asti. Siksi pelkäsin, että kuopus olisi "kostoksi" ollut kamala aamuvirkku, mutta ei onneksi ollut. Ihan vauva-aikoina heräsi kyllä aamulla klo 7-8 aikaan, mutta sen jälkeen on vapaapäivinä herännyt yleensä klo 8.30-9.30 aikaan. Ihanaa, kun molemmat lapset ovat aamu-unisia! Hankalaa vaan kerhopäivinä, kun kello on soimassa klo 8, eikä ketään saa silloin ylös...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat