Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan siis nyt kahdestaan kotona, lapset on hoidossa..

Sivut

Kommentit (35)

" ai, eikö se ookkaan kasvanu umpeen?"

sori, oon vaan kateellinen kun meillä jo puoli vuotta selibaattia ja toinen mokoma edessä, raskaana olen ja mies ei voi panna möhömahaa eikä vastasyntyneen äitiä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta tärkein sukupuolielin on aivot! Jos on samalla henkisellä aaltopituudella, myös halut kohtaavat. Jos rakastaa, haluaa myös rakastella.

meillä toteutuu.. :)

Eli kalapuikot,nuudeli, pinaattilätyt ja jälkkäriks seksi.

No, No..

Näpyttelee nyt läppäriään ja on autuaan unohtanu koko jutun..

ap

Tai voihan se jollekin olla, mutta ei kaikille. Ja voihan se muina aikoina olla hyvinkin hekumallista ja tyydyttävää.

Meille ei seksi maistu mun raskaana ollessa, eikä imettäessäkään hormonit ole ihan kohdallaan, joten en nauti siitä niin paljon kuin yleensä. Silti en pihtaa, mutta ei mieskään niin kovasti halua kun tietää, että en ole ihan täpöllä mukana. Mutta sitten kun saadaan tuo vuoden kestävä imetys hoidettua niin onkin aika mahtavaa! Ei ehkä olisi niin mahtavaa jos aina pantaisiin kuin kanit.

Mä kokeilin tota kerran!! Mut meillä ei oo telkkarii makkarissa, vaan katoin olkkarissa.

Ei mitään reaktioo, ainoo et mä olin märkä.. :-/

ap

Asia onkin iha ookoo, jos kumpikaan ei halua. Jos taas on kyse siitä, että nainen haluais, mutta mies ei voi panna möhömahaa... no, homma kyllä kusee aika raskaasti.

-5

harrastaa seksiä kanssani, kun vauva tulee ajatuksiin. Siis möhömaha oli ihan oma ilmaukseni, ei miehen. Kauniimmin sanottuna siis, mies ei voi harrastaa seksiä niin kauan kuin vauva on välissämme, joko mahassa tai siinä sängyssä nukkumassa. Ei missään asennossa, ei edes suuseksiä, ei vaan halua. Mutta en todellakaan jätä häntä sen takia! Hullua jos jollekin se on NIIN tärkeää. Mutta kai silti vähän saan puutteessani tuskailla;)

t. 4

Vierailija:

Lainaus:

harrastaa seksiä kanssani, kun vauva tulee ajatuksiin. Siis möhömaha oli ihan oma ilmaukseni, ei miehen. Kauniimmin sanottuna siis, mies ei voi harrastaa seksiä niin kauan kuin vauva on välissämme, joko mahassa tai siinä sängyssä nukkumassa. Ei missään asennossa, ei edes suuseksiä, ei vaan halua. Mutta en todellakaan jätä häntä sen takia! Hullua jos jollekin se on NIIN tärkeää. Mutta kai silti vähän saan puutteessani tuskailla;)

t. 4

Olisitte ostaneet pullon viiniä, hyvää ruokaa (ei paljon ja raskasta), jutelleet ja käyneet vaikka yhdessä suihkussa jos ei saunaa. Nämä siis jos viritykset hukassa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat