Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vaikka ajoivat kuinka vahingossa en voi ymmärtää....

Kommentit (18)

on pihassa, josta poistuu auto..nmiin eikö sen lapsen kuuluis sillähetkellä olla äitinsä sylissä tai edes vieressä äidin pitäessä kunnolla kiinni lapsestaan. Tuo hetki sitten sattunut onnettomuus on puhtaasti äidin vika...Jos auto kerran lähtee pois niin eikö sitä ennen kuulu katsoa, että missäs se pieni lapsi on...

ihan raktorin vieressä, tai oikeastaan sen edessä.

Ei se lapsi olut ite tullut pois vaunuista. tietenkin huolimattomutta molemmilta, mutta silkka vanhinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vai kuinka moni teistä ei katsoisi missä 2v on, kun auto lähtee pois pihasta? Jos lasta ei näy, niin kuskia käsketään odottamaan hetki ja otetaan se lapsi syliin...

pyydän AINA miestä tulemaan ulos katsomaan sen aikaa lapsia että lähden pihasta.

Tuo pakettiauto onnettomuus on äidin vika. Ei kukaan täysjärkinen edes päästä 2-vuiasta tiellä kävelemään. Mistä senkään olis voinut tietää jos joku muu auto olis ajanut sen pojan päälle.

Jätätkö vaunut auton, mopon, traktorin tms läheisyyteen ilman, että kerrot asiasta henkilölle joka värkkää lähellä moottoriajoneuvon kanssa, jotta hän osaisi varoa vauvuja.

Todella surullisia onnettomuuksia, ja ihan turhia sellaisia.

olis voinut käydä kenelle vaan...on surullisia onnettomuuksia, jossa käy huonosti lapselle, ja on ollut puhdas vahinko. Tuo pakettiautojuttu ei ollut sitä..se olisi ollut estettävissä. Kuka idiootti ihan oikeasti antaa auton lähteä pihasta, mutta ei sitä ennen ole katsonut misää on pieni lapsi. Haloo..

et todellakaan voi tietää, miten suhtautuisit, jos lapsesi kuolisi! Itsekorostusta tuo " olisin varmaan suljetulla.." vain on. Annat selvän viestin siitä, että sinä rakastat lapsiasi enemmän kuin muut ja olet valmis sekoamaan heti, jos hiuskin katkeaa päästä. Katsos, tässäkin maassa on paljon äitejä ja isiä, jotka ovat menettäneet lapsensa eri tavoilla. Kaikki heistä ovat rakastaneet lastaan, mutta silti jatkaneet elämäänsä. Elämä kun ei lopu lapsen kuolemaan, varsinkaan, jos on muitakin lapsia: jättäisitkö heidät ilman äitiä? Jättäisitkö puolisisosi suremaan yksin menetettyä lasta, suremaan sinua? Todella itsekästä ja huomioinhakuista ajattelua.

Ja kyllä mä voin tietää miten reagoisin jos lapseni kuolisi. Koin tunteen, kun mulle sanottiin synnärillä ensimmäisen lekuritutkimuksen jälkeen, että lapseni aivot ovat todennäköisesti täynnä kasvaimia, kystiä..en jaksa tarkemmin selvittää, mutta tutkimuksia odotellessa oli tunne, etten saa tyttöäni kauan luonani pitää..

Ei edes myönnä..mun lapselle sattui kerran läheltä piti tilanne, joka oli puhtaasti mun vika..Onneksi lapselle ei käynyt kuinkaan, mutta itseäni syytän edelleen...

hyvin huolettomasti autoilla. Asenne nykyään tuntuu olevan että

MINÄ olen tärkein ja muut pois alta. Lapsi ei osaa samalla lailla varoa kuin aikuinen. Hirveintä on että jopa perheelliset ihmiset kaasuttelee pihassa - tulee joku äkillinen kiire ja sitten ei ookkaan enää mitään väliä mitä ympäristölle käy. (Ja sama ihan tuolla kaduilla.)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat