Vierailija

Kommentit (17)

tässä linkissä olevassa 2 viikon aloitusjaksossa olen.

http: //karppaus. info/wiki/index. php?title=South_Beach_Diet

Nälkää en ole nähnyt, ei mitään makean mielitekoja. Syön mielestäni hyvin ja terveellisesti niitä aineksia mitä on sallittu.

Puoli kiloa vähintään syön vihanneksia mitkä on aloituksessa sallittujen listalla.

Karppikaveri innosti tähän minutkin näin häntä muutaman viikon karppauksen jälkeen ja kommentoin että oletpas laihtunut. Nyt hänellä jo - 12 kg.

Tiedän toki että nesteitä lähtee alkuun, kaikki ei ole läskiä. Kuitenkin tämä pidempään karpannut on kahden viikon alun jälkeen laihtunut 1,5-2 kg/viikko.

Tämä on paras dietti mitä koskaan olen kokeillut - ei mielitekoja. Olen ollut pussilinjalla DiettaMini/Nutrilett + kasviksia. Siinä ei opi oikeita syömistapoja ja sen jälkeen tapahtui repsahdus - paino tippui kyllä hyvin. Ongelmana on ollut painonhallitseminen.

Toisena päivänä oli järkyttävä päänsärky kuin paha krapula - vierotusoireita sokerista ja kolmantena päivänä lievää päänsärkyä. Tuon jälkeen olo on ollut erinomainen. Olen virkeämpi ja toimeliaampi.

Maha ei ole turvoksissa kun siellä ei hiiva/sokeri aiheuta käymistä.

Jatkan tätä taatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laihduin 10 kiloa pari vuotta sitten karpatessani, mutta sittemmin eksyin takaisin hiilarimaahan ja kaikki kilot sekä huono olo tullut korkojen kera takaisin. Kunhan saan kuukauden päästä tämän vauvan itsestäni ulos, alan varmasti taas karppaamaan ja tällä kertaa lopullisesti. Eipä siihen mitään estettä raskaanakaan olisi, mutta pelkään sitä alkukarppauksessa usein vaivaavaa ummetusta, muutenkin raskaus aiheuttaa samaa vaivaa.

Lue lisää näistä, tuossa aiemmassa viestissä mainitsin siitä aloitusjaksosta jolla nyt olen. Voin pian lisätä hyviä hiilareita vähän. Näillä tiedoilla pärjäät jos haluat aloittaa mitä noista linkeistä löytyy. Siellä on myös keskustelupalsta josta voit lukea hyviä kokemuksia.

http: //karppaus. info/wiki/index. php?title=Low_carb

http: //karppaus. info/resepti/reseptit. php

On monia eri tapoja laihduttaa mutta tämä tuntuu minulle oikealta. Yritystä on ollut aiemminkin ja monia pettymyksiä.

Jos luette noita laittamiani linkkejä niin huomaatte että kahden viikon jälkeen lisätään ruokavalioon hyviä hiilareita.

Olen ollut asiasta kiinnostunut, mutta mistä löydän - yksinkertaiset - ohjeet. Netistä kun hakee, niin tietotulva on luonnollisesti mieletön ja sitten asia jää, kun en ehdi kaikkeen tutustumaan.. Haluaisin vain simppelin listan kielletyistä ja sallituista ruoka-aineista, ja onko siinä ohjeita myös kalorimäärän suhteen (siis paljonko niitä sallittuja syödään?).

Karppauskin esitellään, mutta sitä ei pidetä kovin suositeltavana, koska kokemuksesta tiedetään, että pitkällä aikavälillä sen ruokavaliota on vaikea noudattaa. Lisäksi tutkimukset ovat osoittaneet, että ihmiset laihtuvat enemmän, kun ruokavalioon lisätään hiilihydraatteja, nimenomaan kakkoshiilareita.

Mutta kannattaa lukea kirja, niin selviää enemmän.

Aloituspaino oli 88kg (olen 160cm pitkä).

Mulla lähti ekan 2 vkon aikana tasan 5kg.

Sitten olin siinä kakkosvaiheella 6kk ja sen aikana lähti 14kg lisää.

Nyt olen jo 4kk ajan painanut 69kg (+-200g) ja noudatan edelleen sitä kakkosvaihetta paitsi että kerran viikossa pidän herkkutunnit, eli 2t aikana syön ns. kiellettyjä herkkuja.

Minulla ei missään vaiheessa makeanhimo kadonnut kokonaan ja välillä se oli ISO, mutta sortunut en ekaan 3kk ollenkaan.

Nyt pyrin säilyttämään painon tässä ja kiinteytymään, muuten olen tyytyväinen.

PALJON on kyllä ap:n lähtöpaino olla moisella pudotuksella! Varmaan päälle 100kg??

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat