Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ostaa kunnollista uutta. Toista halpaa ei kannata ostaa... Mitä jakun alle?

Kommentit (11)

tällaisilla kurakeleillä (tosin en tiedä, missä asut) ainoa oikea vaihtoehto. Pahimmassa tapauksessa jätät lätäköt ja jäljet sinne neukkariin, missä sua haastatellaan ;)

Ja tuosta kokopuvusta... mä olen 27 ja vissiin 5 vuotta käyttänyt työssäni jakkupukuja. En siis joka päivä, mutta lähestulkoon. Meillä kuitenkin todella nuorta porukkaa töissä... Enkä todellakaan koe itseäni tätimäiseksi, tosin mulla vain housupukuja, koska hameet ei ole mun juttu. Silti en lähtisi sille linjalle, että on pakko olla jakkupuku.

Jos se puku ahdistaa sua ja sun ei ole mukava olla siinä, se näkyy haastattelussa, eikä se haastattelija tajua, että johtuu vaatteista. Epämukavissa vaatteissa ihminen monesti kiemurtaa kuin mato koukussa...

Onko sulla esim slipoveria? Nehän on nyt kovasti muotia... voisit laittaa ne suorat housusi, paitiksen ja slipiksen?

Ulkonäkö on kuitenkin tärkeä juttu haastattelussa... meille tuli kerran haastatteluun juippi, jolla oli reisitaskuhousut, sandaalit ja pikkutakki... jäi palkkaamatta.

Ja sitten mitkä kengät näin talvella. Nilkkurit näyttää tosi töpöjalalta, pitkät saappaat ehkä vielä oudommilta. Suorat housuni ovat vähän eri mustaa kun se jakku, eli näkee heti että on yhdistetty toisesta puvusta. Farkut ja jakku ei ole oikein mun yhdistelmä. Ehkä sitten pakko ostaa joku värikäs alaosa, onhan sille käyttöä tietty sit myöhemmin... Pohtii ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mustat housut ja valkoinen paitis näyttää ehkä vähän tarjoilijalta ja jää kaipaamaan sitä jakkua. Jos kerran ostat kengät muutenkin, niin panosta laadukkaisiin korollisiin nilkkureihin. Minusta tukka voisi olla vähän rennostikin kiinni, olisi ehkä pirteä mutta asillinen vaikutelma. Helminauha on tuohon satsiin tosi hyvä, ainakin klassinen valinta. Laukun ei tarvi olla merkkilaukku, pääasia että siisti ja ehjä. Tyhjennä sieltä kaikki romut pois, että löydät nopeasti tavarat.

Jos saappaiden ja hameen väliin jää tilaa, niin sitten on hyvä. Oletuksella siis, että saappaasi eivät ole sellaiset löysät.

Mä iskisin t-paidan alle. Paitapusero tai neule on vielä tätimaisempi. Jos sulla on joku käsilaukku, joka on piirun verran erikoisempi, niin sillä voisit tuoda persoonallisuuttasi esiin.

Yksi vaihtoehto on myös se, että otat sisäkengät mukaan. Vaihdat kengät respassa ja jätät naulakkoon roikkumaan.

Jotenkin vain lähdin mielessäni liikkeelle tuosta jakkupuvusta, mutta nyt noi vanhat mustat housut saavat kaverikseen jonkun paitapuseron (sanokaapas muuten mikä: valkoinen perus, vihreä-valkoinen raita, yksivärinen tummaruskea, puolihihallinen mustavalkoruutuinen, puna-musta raita) ja uudet kävelykengät tarvin muutenkin eli ne käyn ostamassa. Kai tuo suorat housut + paitis on ok valinta. Hiukset tietysti nätisti kiinni ja ehkä joku kaulakoru. Onko helminauha hyvä tai tyhmä? Mä olen nyt niin avuton, kun tässä haastattelussa kaikki pitäisi onnistua! Laukku mulla on uusi pienehkä nahkalaukku, mutta ei kuitenkaan mikään merkkilaukku.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat