Vierailija

Muutenkin alkaa olla jo niin toivotonta tän raskauden kanssa niin sitten vielä joka päivä joku (useatkin) soittelee, että vieläkö olet kotona, joko on syntynyt tms.

Tänään anoppi soitti samalla asialla... vaikka hyvin tietää, että me todellakin ilmoitetaan niille jos jotain tapahtuu (jo senkin takia, että tulevat hakemaan isommat lapset heille!)!!!! Ja sitä ennen soitti miehen sisko (asuvat tässä ihan lähellä), että voivatko he lähteä kaupungilla käymään asioilla, että ollaanko jo lähdössä sairaalaan/tarvitaanko lastenvahtia... =O

Ihanaa huolenpitoa toisaalta, mutta alkaa tulla jo korvista ulos!! Eräskin henkilö soitti tässä pari päivää sitten.. ja kun vastasin niin puhelimesta kuului vaan " no?" Minä tietty siihen hölmönä, että " niin mitä no?"

Selvisi, että kyseinen henkilö oli vaan " varovasti" alkanut kyselemään, että onko mitään tapahtunut vielä! Ja 100% varmasti kyllä tietää, että ilmoitetaan heti jos tapahtuu!!!!

Hermot kireellä ja savu nousee korvista!!!!

Kommentit (18)

mutta nyt jo puhelin pirisee :/

Mun äiti on pahin, vaikka OLEN LUVANNUT ILMOITTAA KUN LÄHDEMME SAIRAALAAN. Kai sitä täytyy yrittää ymmärtää, kun eka lapsenlapsi tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä lapsen syntymä mennyt kuin 10 päivää yli lasketun ajan, mutta silti koko ajan sai olla selittelemässä. Tästä viisastuneena valehtelin kuopuksen lasketun ajan kuukautta myöhemmäksi. Sain olla ihan rauhassa.

Mun äiti on kanssa sellanen hermoilija, ettei pahemmasta väliä! Sanoinkin miehelle, että sille ei sitten ilmoiteta mitään ennen kun vauva on syntynyt... jos ei itse soita juuri sopivasti sitten kun ollaan lähdössä sairaalaan tms. Se käy aivan ylikierroksilla muuten!!

Ja tämä on meidän 3. lapsi kuitenkin jo! =D

En osaa vaan laittaa vissiin sitä puhelinta äänettömälle, vaikka niin kai pitäs tehdä...

ap

Suunnilleen 3 viikkoa ennen laskettua-aikaa se alkoi. Mä muistan kerran lyöneeni kaverille jopa luurin korvaa, kun se soitti ja kysy, " joko oot poksahtanut" ?

Välillä tuntu että mussa on jo jotain vikaa, kun en ollut vielä synnyttänyt ja laskettu aika läheni, ja jossain vaiheessa meni ohi. Vaikka järki sanoi että, eihän se todellisuudessa niin ole, mutta tuntu vaan siltä, kun alvariinsa sai vastailla että, " joko olet.."

Erityisesti pimahdin täysin äitiini, joka oli varma että lapsi syntyy ennen laskettua aikaa. Kun tapasin hänet pari päivää ennen laskettua päivää, hän soitti parin tunnin päästä ja kyseli, että joko se on tulossa. Siitä alkoi soittelu ja jos en joskus heti vastannut, voivotteli sitten puhelimessa että ehti jo toivoa että olen laitoksella.

Lisäksi ilmoitti tulevansa samanä päivänä käymään kun lapsi syntyy, vaikka ilmoitin monesti että en todellakaan ota vieraita hädin tuskin synnytyssalista päästyäni. Kun tuli sitten vierailemaan sairaalassa, valitti kovaan ääneen kun vauva nukkui (katos kumma, vastasyntynyt nukkuu!) ja käyttäytyi tosi rasittavasti.

Vaikeahan sitä on koko aikaa ajatella, että hienoa kun on välittäviä sukulaisia.

Mun anoppi oli ihan samanlainen! Aamuyöstä synnytin, ja anoppi paukahti paikalle heti aamusta. Ei siinä mitään, mutta kun se vierailu kesti melkein 4 tuntia.

kun saivat tietää että mulla torstai ilta ja seuraava yö meni supistellessa! =D Olivat aivan varmoja, että nyt ollaan lähdetty jo sairaalaan vaikka ei oltu soitettu miehen siskolle eikä miehen vanhemmille... jotka siis ainoat mahdolliset lapsenvahdit meillä...

Melkein purskahdin nauruun (tai no... itkunsekaiseen nauruun) kun anoppi soitti ja kysyi, että " joko olette lähteneet sairaalaan?" .

Olisko pitänyt vastata, että " joo, lähdettiin ja päätettiinkin ottaa isommat lapset mukaan katsomaan"

joo, tiedän että olen aika kärttyinen just nyt! miehen kanssa yritin haastaa riitaa ja väitellä, mut se ei ruvennut vaan nauroi kun näki tän homman läpi! =D hormoonit sekasin: välillä naurattaa ja välillä tekis mieli parkua suoraa huutoa!!

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat