Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä toisinaan kyllä, mies kyllä haluaa silloin suihkussa..... ettei sotketa paikkoja! =)

Sivut

Kommentit (32)

me ei yleensä harrasteta menkkojen ekana päivänä, mutta sen jälkeen kyllä. Välillä kuukautisten aikana seksi tuntuu jopa paremmalta. Kuukautisveri voi olla myös kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä koko alapää tuntuu niin runnellulta, että eipä käy paljon mielessäkään...

Joskus harvoin tulee yksin suihkussa ollessa suuttimen avulla itseään tyydytettyä, kun helpottaa usein pahimman kärjen krampeilta, mutta mitään seksikästä siinä ei ole. Enkä kyllä siitä rakkaallekkaan kertoisi, kun ei ehkä osaisi erottaa sitä siitä, että kieltäydyn hänen kanssaan leikkimästä...

Niille joilla ei tuota runnelluksi tulleen oloa ole on erotiikkaliikkeissä myytävänä " tampooneja" . Ne ovat semmoisia sienimäisiä " lätkiä" jotkä mahdollistavan niin suuseksin kuin yhdynnänkin;)

Mä haluaisin kanssa että mies pystyisi nuolemaan ilman tamppoonia menkkojen aikana, klitta on erittäin herkkä niihin aikoihin ja se orgasmi on aivan mahtava... eli meillä mies nuolee jos mulla on tamppooni.

Minä olisin kyllä valmis, ei se minua haittaa yhtään. Mutta hän on muutenkin todella estoinen ja sekaisin.

Olen kyllä antanut muille naisille suuseksiä mm suihkussa niin että veri vain valui suuhuni, se oli ihanan pervoa, eikä veri muutenkaan haittaa muuta kuin että se hieman " kirvelee" ellei käytä kondomia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat