Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moikka,

Ohjeet hukassa..siis minkä ikäisen vauvan voi laittaa esim. Tomy-kantoreppuun, tai onko jotain kg-rajaa? Mulla on myös Patapum, mutta siihen en voi vielä laittaa 5-viikkoista vauvaa.

-Tiziana

Kommentit (3)

Nopsaan kävin katselemassa tuosta Tomy-repusta tietoa ja se ei ole ollenkaan kantoreppu vaan rintareppu. Ja noita rintareppujahan ei oikein suositella käytettäväksi huonon ergonomian takia.

Itse ainakin odottelisin että vauva on niin iso että voi tuota Patapum-kantoreppua käyttää, tai sitten hankkisin Ergon tai Manducan, joihin saa/on jo valmiina tuo vauvatuki.

AngelEyes

ja laitoin kyllä pojan sinne siitä 5-viikkoisesta alkaen,ensin pieniä aikoja ja sitten pidensin sitä. muuten ei ainakaan minulla onnistuneet kotityöt,kun vauva olisi kitissyt vain sitterissä (mikä meidän neuvolan mukaan on kaikista pahin laite kehityksen kannalta) tai lattialla.. kantoliina taas oli niin pienelle liian iso,vauva huusi vain kun sitä yritti sinne solmia..

vauva pysyi rintarepussa tukevasti ja olisi mielellään nukkunut siellä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo, meni sanat sekaisin, tosiaan rintareppua tarkoitin:) Okei, siis vauvan voi kuitenkin jo nyt laittaa siihen reppuun, täytyypi kokeilla. Pelkään vaan että miten hyvin se tukee tota niskaa. Täytyy aloittaa varovasti.

Liina ois hyvä, tiedän mutta se ei oo oikein mun juttu ja koen hankalana. Esikoiselle hommasin rengasliinan jota en kuitenkaan käyttänyt kertaakaan. Johonkin hänet olisi kuitenkin kiva saada laitettua että saisi edes jotain kotihommia tehtyä.

-Tiziana

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat