Vierailija

Siis unnuttamiseksi kai sitä kutsutaan hienosti. Mieidän 3 vuotias tyttö menee jakkaran laidalle silleen että häpyalue on siinä reunalla ja heiluttelee itseään edes takaisin. Olen antanu sen tehä sitä vaikka ällöttääkin, nyt olen viimeaikoina alkanu neuvoa ettei toisten nähden saa tehdä niin vaan pitää mennä toiseen huoneeseen... Miten te suhtaudutte lapsen itsetyydyttämiseen?

Kommentit (6)

Hänelle on sanottu, että kyseessä on ihan ikioma juttu, jota saa tehdä vain omassa sängyssä - neiti kun pisteli menemään aikaisemmin ihan missä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta nyt oppinut että menee toiseen huoneeseen. Homma myös kausittaista, eli jos ei ole paljon virikkeitä, tyydyttää itseään enemmän, jos leikkikavereita niin ei muista hommaa.

T:ap

Ps. Kiva että saa myös asiallisia vastauksia!

vasten, myös hoidossa ollessaan. Kyllähän se kaikkia nolotti. Meille sanottiin, että on ohimenevää. Johtuu yleensä turvattomuuden tunteesta. Eli ei ap välttämättä ole pervo. niin ja siskosta kasvoi täysin normaali nuori nainen. Tämä lasten " itsetyydytys" on tabu, mutta kai siitä on jonkun rohkean alettava puhumaan. eli ap:n tai minun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat