Seuraa 

Olen vasta ensimmäisen lapsen myötä tutustumassa tähän lasten ulkoiluvaatetusmaailmaan, joka tuntuu kovin monimutkaiselle täällä monien säiden Suomessa. Osaisikohan joku kokeneempi selittää mikä on olennaisin ero otsikossani mainitseman kahden haalarin välillä? Minä niitä kaupassa kääntelin ja vääntelin, enkä oikein osannut havaita mitään olennaista eroa - ostin sitten enemmän silmää miellyttävän värisen haalarin... Kumpaakin löytyy esim. koossa 80 cm, joka ymmärtääkseni on jo kävelevän ikäisen lapsen koko eli noi " baby" -haalaritkaan ei voi ihan pelkästään vauvoille olla tarkoitettu, eihän? Kumman haalarin valitsisitte 1 - 1,5 vuotiaalle pihatouhuihin (ja miksi?).

Paljon kiitoksia etukäteen, jos joku viitsii minua opastaa! :)

Kommentit (6)

pojalle käyttöön n. 11kk-1v4kk talveksi, koska poika hoikka ja baby malli oli ihan järkyttävän näköinen päällä. Vetoketju on vain haaroihin, mutta silti on ollut helppo pukea päälle. Meillä poika niin liikkuvainen, että luulen että baby malli olisi jopa ollut hankalampi pukea. Mutta jos lapsi rauhallinen, eikä liiku viellä paljon silloin baby mallin lahkeeseen asti menevä vetoketju helpottaa varmasti pukemista. Lahkeessa oleva vetoketju taas jää helposti kontatessa alle ja kaverillani meni rikki.

Babymalli on aivan järkyttävän näköinen tytön päällä. Johtuu niistä peppulämmittimistä, tekevät takaa haalarin niiiin leveäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Baby malleissa on otettu huomioon pienempien käyttäjien tarpeita enemmän, esim. pyllylämmikkeet, alemmas aukeavat vetoketjut, leveämpi malli, jne. Reiman sivuilta löydät tarkat tiedot. Koot menevät baby ja kids malleissa päällekkäin, pääosin 80 - 98 kokoja on tarjolla kummassakin mallistossa :)

Minusta myös Kids-malleissa on pidemmät hihat ja lahkeet.

Ulkonäkökysymys se kai lähinnä on, kumman valitsee jos kokoa 80cm hakee :) Tietysti lapsen mittasuhteet kannattaa myös huomioida.

Baby-mallit ovat pulleampia ja vauvamaisempia, ja niissä useissa vetoketju ulottuu toiseen lahkeeseen (ei kaikissa ja joissain on kaksi vetoketjua).

Päädyin sitten ostamaan sen kids-mallin meidän tytölle ensi talveksi, toivottavasti koko osui oikeaan kun kasvukäyriä piirtelemällä päädyin 80 cm kokoiseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat