Vierailija

niissä ihme marinaadeissa lilluvat suikaleet??? Tietääkö joku oikein syyn? Niissä marinaadeissa on vaikka mitä lisäaineita mutta pelkkä suikale ilman lisukkeita maksaa melkein kaksi kertaa enemmän! Hullua!

Kommentit (11)

Marinoidussahan on aika suuri osa sitä marinadia ja maksat lihan hinnan myös marinadista. Joskus olen harkinnut ostavani marinoitua lihaa ja punnitsevani marinadin painon. Ja sen jälkeen katson paljonko jäisi kilohintaa itse lihalle. (Marinadi tuskin hirveitä maksaa.) Mutta enpä ole viitsinyt, kun sen marinadin maku jää kuitenkin lihaan enkä tykkää sellaista syödä.

se johtuu, mutta varmistelin vaan ja herätin keskustelua tästäkin. Olemme kyllä typeriä kuluttajia kun tähän suostumme, itsekin joudun ostamaan useimmiten niitä marinoituja vaikken haluaisi, kg-hinnoissa on niin iso ero. Mutta pitänee lopettaa tämä paha tapa ja siirtyä hieman terveellisempiin, karsia sitten muusta. Jännää ettei keski-euroopassa törmää samanlaiseen kuluttajan vedätykseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että marinoituihin käytetään kaikki paskat palat kanasta. Lisäksi marinointi nostaa tuotteen painoa eli sitä paskaa lihaa tarvitaan vähemmän.

Ps en osta ikinä marinoituja

maustamattomissa on lyhyemmä myyntiajat. Ja Marinoinnilla pidennetään myyntiä.

Jotkut kauppiaat ( olen nähnyt) laittaa jopa tiskissä seisseet kamat marinaadiin jotta saavat niille myynti aikaa lissää.

Eikä niitä naturelleja edes meinaa löytää. Mutta kovasta hinnasta huolimatta ostan niitä silti, koska mua suorastaan inhottaa marinoidut. Kaikki samanmakuisia ja suorastaan pahoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat