Seuraa 

Voi idiootti kun olen niin menin tilaamaan huonolla kielitaidolla sieltä haalarit...ei käynyt mielessäkään että eivät toimita suomeen.

Äsken selasin vanhoja keskusteluja niin joku suositteli kauppaa ja toinen sanoi että eivät toimita suomeen.Eli miten asian laita on?

Ensimmäistä kertaa tilasin ulkomailta jotain ja sitten heti menen sähläämään.

Siis kyseessä ticketin oma nettikauppa.

Mites sen maksun kanssa kun maksoin sen luottokortilla niin eiväthän ne veloita sitä summaa jos eivät toimita suomeen?

kiitos jos joku osaa auttaa!!!

Kommentit (3)

Mä mietin tuossa samaa asiaa, mutta kuitenkin kun siinä osoitekohdassa kysyttiin myös maa, niin ajattelin, että kaipa ne toimittavat myös tanskan ulkopuolelle. Mä siis tilasin sieltä myös ja lueskelin kyllä sieltä toimitusehdot sun muut, enkä mistään löytänyt mainintaa, että eivät toimittaisi Suomeen.

No, jos eivät toimita, niin eiväthän nuo voi veloittaakkaan sitä Visalta.

Tilausvahvistus mulle kuitenkin tuli eli jäädäänpä odottavalle kannelle että mitä sieltä kuuluu vai kuuluuko mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kiva kuulla.tyhmänä vaan laitoin maan kohdalle suomi!!!mutta kait ne tajuavat.ja vahvistuksen sain myös.jään mielenkiinnolla odottamaan.taitaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilaukseksi ulkomailta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat