Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

voiko ne saada viikon päästä takas. Mun uus mies on ihan järkky, saa koko ajan raivareita, haluaisin nyt selvittää asiat sen kanssa kunnolla, mutta on koko ajan lasten ja mun kimpussa.

Kommentit (13)

olen kuullut, että jos on tukala tilanne, voi pyytää apua ja lapset pääsisi pois hankalista oloista, sitten saisi heivattua sen miehen, haluan suojella lapsia riidoilta, jotka kauheeta huutamista,

MIES POIS, hän ei ansaitse teitä ja lapset tarvitsevat turvallisen kodin! Anna se heille kun heidän äitinsä kerran olet, ÄLÄKKÄ HYLKÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos tilanne on tuo mitä kerroit ei ole kuin yksi vaihtoehto -

MIES ULOS JA HETI.

Jos jo heti alkuun on hullu niin ei se tule siitä viisastumaan heittämällä lapset muualle.

Taidat itsekin olla seko.

kiireellinen huostaanotto kestää yleensä 14 vrk ja sen aikana selvitetään perheen tilanne, eli ryhdytäänkö esimerkiksi valmistelemaan varsinaista huostaanottoa vai sijoitetaanko lapset pois kotoa avohuollon tukitoimena, vai palaavatko lapset kotiin. Tuollaisessa tilanteessa lasten ei luonnollisesti ole turvallista palata kotiin, EIKÄ OLLA SIELLÄ NYTKÄÄN eli vie lapset vaan turvaan hullulta mieheltä mahdollisimman pian.

Kyllähän sinä lapsistasi eroon pääsisit. Mutta en takuuvarmasti voisi vain viikon päästä hakea heitä kotiin.

Kyllä siinä kestäisi aika pirun paljon kauemmin ja olisi vaikea prosessi kaikille. Jos edes saisit heitä takaisin.

Heitä mies ulos, ja vauhdilla. Jos et siihen ole valmis niin ehkä lasten onkin sitten parempi muualla....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat