Vierailija

Kommentit (13)

Silti toivon että meistä voisi joskus tulla onnellisia yhdessä. Minulla on lapsia ja hänellä myös. Hänen epätoivonsa on johtunut kusipää akoista, oikeesti ne on sellaisia. En ymmärrä miten yksi ihminen, joka on niin ihana ja luotettava, saa vedettyä puoleensa kaikista kamalimmat ja petollisimmat naisihmiset. Niin ja ollaan tunnettu 20 vuotta ja vierestä seurannut tätä surkeutta.

Itse rakastuin kuutisen vuotta sitten mieheen jolla oli sama tausta, mitä ap kirjoitti, minä en vain asioista silloin tiennyt ja kun asiat tietooni tulivat, niin syyksi sain ne vittumaiset ex-akat!

En tiedä olisinko ihmisiä kuunnellut, kun rakastumisen huumassa elin, jälkikäteen toivon, että olisin, koksa se olisi säästänyt minut monelta murheelta ja itkulta... joiden parissa joudun vieläkin elämään.

Mun on ihan pakko sanoa, että ei ne vittumaiset akat ainakaan kaikki ole yksin olleet soppaa keittämässä, kyllä rakastajasi on ollut ainakin hämmentämässä...

Ex-miehelläni oli toki hyviäkin hetkiä, mutta paskat vei lopulta voiton.

Nyt itse kuulun näihin vittumaisiin ex-akkoihin

Toivon ap:lle voimia ja ymmärrystä siihen että masenus on sairaus ja toki siihen on hyviä lääkkeitä ja siitä voi parantua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

12v sinnittelin exän kanssa. Hänellä on epävakaa persoonallisuus -häiriö ja itsemurhaa on yrittänyt muistaakseni neljästi. Yhtä helvettiä meidän elämä oli silloin.

ja jokainen joka heidät tuntee (yksi yliste muiden) on samaa mieltä kanssani. Nyt mies ei ole ollut vuosiin kenenkään kanssa koska luotto mennyt totaalisesti. Me ollaan ystäviä ja satunnaisesti myös rakastavaisia (olen vielä varattu). Voi kuulostaa naiivilta mutta oikeesti meidät on luotu toisillemme ja jos en olisi silloin muinoin törmännyt nykyiseen mieheeni (joka auktoriteetillaan on pitänyt minut luonaan) kaikki olisi toisin. Mutta mitäpä minä tätä selittelemään muille kun itse tiedämme miten asiat ovat.

4

Vierailija:

Lainaus:

Hänen epätoivonsa on johtunut kusipää akoista, oikeesti ne on sellaisia. En ymmärrä miten yksi ihminen, joka on niin ihana ja luotettava, saa vedettyä puoleensa kaikista kamalimmat ja petollisimmat naisihmiset.

Ajattelit sitten liittyä tähän kamalien akkojen ketjuun?

Pliis, pyydän mitä kauneimmin:ÄLÄ OLE NAIVI!

5 (myös kamala ja petollinen nainen, suorastaan järkyttävä huora, jos kysyt exältäni)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat