Vierailija

ollaan vasta muutama yö vietetty yhdessä, viime yönä heräsin neljältä siihen, että mahaa kiers ja HERÄSIN ihan siihen, että piereskelin..

NOLOA!!!

Mies makasi paikoillaan vieressä, muttei hengittänyt raskaasti (ts. ei VOINUT olla syvässä unessa). Eli ehkä kuuli.

Sit vaan jatkettiin unia ja aamulla ei puhuttu mitään asiasta. Tai mä en puhunut..

Tänään ei sit tullutkaan mun luo :(

Miten lienee.. Voiskohan johtuu tästä.

Sivut

Kommentit (24)

Mun kaveri ex miehensä kanssa harrastivat yhteispieruja, istuivat toistensa naamojen päälle ja töräyttelivät, jos toinen pesi hampaitansa niin toinen väänsi torttua pöntöllä. huh!

Ollaan mieheni kanssa oltu 5v yhdessä ja me ei piereskellä toistemme aikana, kerran raskausaikana kun oltiin yhdessä suihkussa niin vahingossa pieraisin ja pahoittelin sitä miehelleni... ymmärsi vallan hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näin miehen näkökulmasta katsottuna ainoa kerta jolloin olen hieman ottanut nokkiini naisen pieruista oli kun yksi tyttöystäväni pieraisi sängyssä kun hän oli lusikkana minuun päin... Silloin kysyin, mielestäni kohteliaasti, että eikö hän olisi voinut kääntyä ensin.. Ei ollut ihan kiva tuntea tärinää ja ilmavirtaa ihan _noin_ läheltä :-)

mä olin tavannut nykyisen mieheni, oltiin sitten meillä yötä... monta yötä ja minä en osaa käydä kakkosella jos on joku vieras lähellä. siis miettikää mä olin monta päivää käymättä paskalla, mulla vielä kesäloma joten ei ollut töihinkään tarvetta mennä. Sit oli jo niin kova ummetus et piti levolacia ottaa ja voitte vaan kuvitella sitä emalin kolinaa ja helinää kun suoli alko toimimaan. Eipä nolottanut ei!!

niitä pieruja kun päivät pidättelin. Helpottaa kun suhde etenee pierun tasolle, tuollainen sanontakin on oikein olemassa. Tsemppiä uuteen suhteeseen, nauti nyt sen ihanuudesta kuitenkin!

Mulle kävi näin kerran: nukuin ekaa kertaa uuden miehen vieressä ja heräsin yöllä siihen, että sain orgasmin (tuhmia unia) ja huohotin ja huusin ääneen. Mitä teki mies? Hihitti:)

-älä välitä!

on nimittäin himppasen noloa herätä siihen, että itse pieraisee. jotenkin tyhmä olo sen jälkeen :D silloin tällöin tätä tapahtuu, mutta ONNEKS miehellekin.

Vierailija:

Lainaus:

pillupieru? Mä pelkään aina et mieskaveri luulee mun päätävän oikean pierun vaikkei hajua tulekkaan.

Kyllä minä nuo osaan erottaa, ns. pillupieru on minusta aivan ihana! ;-)

Aina kun mies kiusasi, kutitti tms niin multa pääsi pieru, arvaa olinko nolona, mies senkun jatkoi vaan, prutprutprut

aivan hirveetä. Ajan kanssa helpotti, ehkä jännitin vaan miehen kanssa oloa niin paljon. Nyt en piereskele vaikka kuinka kutittaisi.

EKOILLA treffeillä... siis oltiin illalla tavattu ekaa kertaa, menin yöksi miehelle.. oltiin siis tunnettu muutama tunti, kun päästin sen pierun! Noloa!

Mies kertoi sen kuukausia myöhemmin.. No, vieläkin ollaan yhdessä ;)

Ja tietysti yritin hiljaista paukkua, mutta tuli kovalla paineella ja kuului varmasti seinän taakse olkkariin. epätoivoisena sitten siirtelin lattialla olevaa ämpärin, kuin ääni olisikin tullut siitä... Harmi vain ettei ämpärin liikuttelu ääni muistuttanut yhtään pieruni kajahdusta...

Keräsin rohkeutta poistua vessasta pitkään, asiasta ei puhuttu kun tulin vihdoin pois. NOLOA!

Mä heräsin joskus aikoinaan siihen, kun päästelin kauheen sarjan pillupieruja. Mies vieressäni oletti että mä edellen nukuin, ja kuulin kun se nauroi. Ai että mua hävetti. Teeskentelin nukkuvaa.

No, lohdutuksen sana ap:eelle. Edelleen olen sen saman miehen kanssa, ollaan oltu nyt jo melkein 10 vuotta.

Helpotti.

Uudessa suhteessa kun ei sais edes vessassa käydä, olla nälkä tai jano, seksistä tulla hiki tms...

Siks just toi P I E R U oli meganoloa. Makasin ikuisuuden hereillä paikallani ja mietin ettei oo totta.....

Mutta joo, ehkäpä sekin on joskus pieraissut.. Huoh.

Helppo kokeilla myös itse.

Vierailija:

Lainaus:

mä olin tavannut nykyisen mieheni, oltiin sitten meillä yötä... monta yötä ja minä en osaa käydä kakkosella jos on joku vieras lähellä. siis miettikää mä olin monta päivää käymättä paskalla, mulla vielä kesäloma joten ei ollut töihinkään tarvetta mennä. Sit oli jo niin kova ummetus et piti levolacia ottaa ja voitte vaan kuvitella sitä emalin kolinaa ja helinää kun suoli alko toimimaan. Eipä nolottanut ei!!

Jokin siinä ruuassa kiersi mahassa ja menin sitten miehen luona vähin äänin vessaan. Tuli kauhea kanki ja vessa haisi :)

Olin niin nolona että tullessani ulos vessasta sanoin vain " Oli pakko käydä paskalla kun kiersi" (todella mauton läppä).

Mies nauroi katketakseen ja sanoi, että olen ensimmäinen nainen joka on käynyt paskalla ja maininnut siitä heti ensi treffeillä.

Saimme myöhemmin lapsen yhdessä ja olimme useamman vuodenkin yhdessä :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat