Vierailija

Kommentit (16)

Eipä tuo mitään erikoista ole. Lukioiässä aina nousin aamulla neljältä kolmen tunnin kävelylenkille. Pyrin aina kävelemään jokapaikkaan jos matka on järjellisissä mitoissa. Kyllä kroppa muistaa vaikka sen päälle on laskettu muutamassa vuodessa yli 40kg lisää painoa.

Sen sijaan olen huomannut, että ihmiset " juoksee" kamalan hitaasti, mutta toisaaltaan itsekin sykemittarin käyttäjänä tiedän, että jos haluaa pysyä tavoitealueellaan niin joskus täytyy nostaa nopeutta tai laskea sitä. Sitä varmaan nämä juoksukävelijätkin tekee.

9

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olisi hyvä tulos, mutta ei aktiiviurheilijalle (siis en puhu kuntoilijasta).

Itse juoksen " kovalla" lenkillä 10 km tunnissa, normaalilenkillä 9 km tunnissa, mutta silloin juoksenkin kaksi tuntia.

Kyllä teidän normaalipainoisten pitäisi pystyä juoksemaan nopeammin tai tällainen läski sohvaperuna satunnaiskuntoilija sauvoo teidän ohi!

pysty kaveleen. Itse juoksen melko lailla samaa vauhtia ja kylla jaa kavelijat reippaasti jalkeen. Nyt on jollakulla av:n kavelijalla kylla ollut joko matkanmittaus tai ajanotto pielessa.

mikä on tärkeää. tunnin juoksuun olis musta pyrittävä. oli se sit kuinka hidasta tahansa. kunhan on hyvä olla joustessa. sit koventaa vauhtia kun tuntuu ett on liian hidasta. tai ottaa spurtteja.

" oikeet" juoksijatkin juoksee monta tuntia ihan hissukseen, eikä mitään verenmakua suussa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat