Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä se on täysin kuollut ja niin taitaa olla koko rakkauskin.

Kommentit (21)

Lähes päivittäin. Yhdessä on oltu 18 vuotta, lapset 1, 4 ja 8. Toki on ollut niitä kuivempiakin kausia, mutta tällähetkellä siis näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ehkä kerran viikossa. Voisi kyllä touhuilla useamminkin, mutta murrosikäiset valvovat iltämyöhään (nukkuvat kyllä aamulla pitkään). Sen sijaan pienet menevät ajoissa nukkumaan, mutta myös heräävät aamulla aikaisin. Yöllä on niin väsynyt ettei oikein jaksa kuin kerran viikossa :)

Vierailija:

Lainaus:

Viimeiset 8v. noin kerran vuodessa. Miestä ei huvita. Olen kuulema ilkeä ja lihava :). Laihdutin ja rupesin mukavaksi. EI SEKSIÄ! Kyllästyin kerjäämään. Olen ilman.

Mies rakastaa teiniseksiä, nettiseksiä ja seksitreffipalstoja, hinkuttaa salaa.

Lulee että lämpenen siitä, että hän ilmoitta haluavansa nussia. Oh-hoh, ehkä joskus voisin innostuakin, jos olisi yhtään mitään muuta läheisyyttä. Vaan kun ei ole.

Joten täällä ei ole seksiä ollut kylässä vuosiin. Olen kyllä ilmoittanut hankkivani rakastajan, kun vain sellaisen löydän. Olen aina ollut kiinnostunut harrastamaan seksiä,kokeilemaan ja jakamaan seksijuttuja. Olen oppinut elämään tässä selibaatissa.

Siihen pitää järjestää aikaa ja mahdollisuus. Eli ei ole kovin usein, mutta riittävästi. Äitiys ei ole ainakaan haitannut, jotenkin olen vapautuneempi ja hyväksyn itseni paremminkin kuin ennen. Ihan hyvä asia sängyssäkin.

Viimeiset 8v. noin kerran vuodessa. Miestä ei huvita. Olen kuulema ilkeä ja lihava :). Laihdutin ja rupesin mukavaksi. EI SEKSIÄ! Kyllästyin kerjäämään. Olen ilman.

Mies rakastaa teiniseksiä, nettiseksiä ja seksitreffipalstoja, hinkuttaa salaa.

Lulee että lämpenen siitä, että hän ilmoitta haluavansa nussia. Oh-hoh, ehkä joskus voisin innostuakin, jos olisi yhtään mitään muuta läheisyyttä. Vaan kun ei ole.

Joten täällä ei ole seksiä ollut kylässä vuosiin. Olen kyllä ilmoittanut hankkivani rakastajan, kun vain sellaisen löydän. Olen aina ollut kiinnostunut harrastamaan seksiä,kokeilemaan ja jakamaan seksijuttuja. Olen oppinut elämään tässä selibaatissa.

monta krt viikossa, joskus vähemmän. Laatu on parantunut ajasta ennen lapsia ja myös pikkulapsivaiheen jälkeen. Nyt tosin miehen alapään vaiva haittaa jonkin verran.

ain on kuukausia, että ollaan vain kerran kuussa, oviksen aikaan, kun mua aina himottaa hurjasti, vaikka ei enää raskaushaaveita olekaan. Silloin kun päästään itse asiaan, seksi on ihanaa, nautinnollista, kiihkeää ja tyydyttävämpää kuin 15 vuotta sitten. Tuttuus parantaa myös seksielämää :)

Välilä seksiä on pari kertaa viikossa ja välillä voi mennä kuukausikin ilman. Harvoin kuitenkaan kumpikaan joutuu varsinaisesti puutteessa olemaan, ei vaan jaksa niin usein enää. Ja silloin kun jaksetaan, seksi on todella nautinnollista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat