Vierailija

Siis voiko kondylooma uusiutua kun sen totamisesta ja hoidosta on neljä vuotta?! Kaikki kontrollit yms. kävin tämän inhottavan taudin jälkeen eikä mitään merkeejä uusimisesta. netistä kun olen tietoa etsinyt niin tieto on hieman ristiriitaista. Toisaalla sanotaan että virus on hävinnyt elimistöstä maksimissaan neljän-viiden vuoden kuluttua. Ja sanotaan että jos olet kondylooman kerran saanut niin et todennäköisesti voi saada sitä uudestaan koska keho on muodostanut immuniteetin sitä vastaan.. Missään ei kerrota että jollain kondylooma olsi uusiutunut NELJÄN vuoden kuluttua paranemisesta.. Huoh.. Kertokaa joku jos tiedätte.. Itse huomasin kaksi valkoista pistettä emättimen ja välilihan alueella, sekä emätin näyttää oudon vaalealta ja ehkä turvonneelta.. Ei siis tosiaan samalta kuin silloin kuin tulehdus oli, mutta joku kammo ja hysteria mulla on! Kertokaa nyt joku jos tiedätte, varmaan täälläki aika monella on ollu sama vaiva koska on niin yleinen?? Olen paniikissa. Ja vielä, olen ollut yli kaksi vuotta vakituisessa suhteessa ja olen varma ettei kumpikaan ole pettänyt.

Kommentit (2)

Mä jo luulin että voin huokaista helpotuksesta pikkuhiljaa, kun olen tuota inhottavaa vitsausta pelännyt vuosikausia.. Pitää vissiin käydä lääkäriltä hakemassa resepti siihen happoon.. Ei jaksa tätä.. kuinka monen vuoden päästä tuo uusiminen on tapahtunut?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat