Vierailija

Siis miten tuolla voi olla noin pieni maha? Onko siellä vauvaa enää?

Vielä kun tietää, että telkkari lihottaa vähintään 5 kiloa. *kauhistelee*

Kommentit (22)

Mutta voi meillä pienemmilläkin " vauva piiloutua vatsaan" . Minä olen vain 164cm pitkä ja vatsa oli tosi pieni varsinkin esikoista odottaessa.

rv34 oltiin eräissä häissä todistajina vielä. Lähdettiin ajoissa pois kun en jaksanut enää istua ja muutama joka kyseli lähdön syytä ei ollut huomannut että olen raskaana.=)

Neuvolassakin terkka sanoi että taitaa olla pieni vauva kun sf-mitta oli niin pieni mutta ultrien mukaan oli hieman keskikokoa isompi. Olikin 3.8kg.

Ei minunkaan mahani olisi paljoa näkynyt, ellen olisi tiukkoja paitoja pitänyt. Ollin lopussa saman näköinen kun monet viikolla 15. Ensimmäisen kohdalla kukaan ei töissä edes epäillyt ennen kun paljastin raskauden viikolla 25. Pituutta on tosin 180 cm ja painoa tullut vain 5 ja 7 kg. Ruoka ei vaan maistunut ja alussa kaikki tuli ylös. (imetysaikana sitten maistuikin ja painoa tuli pari kiloa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaatteissa ollenkaan. Ei kukaan naapuri ole huomannut, koska näkevät minut aina takki päällä. Joku uikkari päällä tietysti näkyy erittäin selvästi.

Hän piti vielä löysähköjä paitoja jonne vatsa piiloutui.

Monet ihmettelivät että milloin se on muka vauvan saanut ja yksi ihminen soitti että kuuli siskoni olevani sairaalassa (oli synnyttämässä) ja kysyi että ei kai ole sattunut mitään vakavaa :)

Tutuissa kaksi 180 cm äitiä, joilla on ollut todella pieni maha. Itselläni (olen 162 cm lyhyt) taas todella iso, vaikka vauvat pienehköjä.

Mulla oli synnyttämään mennessä painoa n. 60 kg (164 cm pitkä), vauva painoi yli 3,5 kg. Lihoin kyllä raskausaikana noin 12kg, mutta raskautta ei huomannut monikaan kuin jotain 30 viikolla.

Mahaa ei näkynyt takaapäin ollenkaan eikä edessäkään kovin iso pallo ollut. M-kokoiset paidat oli ihan sopivia. Lapsi painoi sentään 3,7kg.

Minäkin 156cm pitkä, eikä mahani ole ollut iso yhdessäkään raskauksistani. Monikaan ei ole uskonut raskauttani tai että lapsi voi olla mitenkään täysiaikainen. Synnärilläkin toivottelivat tervetuloa tutustumaan kun menin synnyttämään yhtä lapsistani(3510g eli ihan tav kokonen lapsi) Kohdun asento, lapsiveden määrä sekä tulleet kilot vaikuttaa myös.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat