Vierailija

Niissä on sitä jotain.. Näyttää älykkäiltä ja seksilläiltä. Toikin vanha vietnamilainen Selviytyjissä.

I like.!

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun ovat niin pieniä..en tunne kauheeta vetoa itseäni päätä lyhyempiin miehiin enkä itse ole kuin 167-senttinen. Esim. intialaisissa on älyttömästi lyhyitä miehiä! Tosi osa on pidempiä, mutta hyvin harva on yli 175 cm, 170 senttiäkin tekee tiukkaa.

Kiinalaisista harva on komea mielestäni. Pakistanilaisissa ja intialaisissa on komeita, mutta usein siis pienikokoisia mikä on haitta minulle kun en itseäni lyhyempää miestä haluaisi. Arabeista pidän, ovat tosi komeita, toki joukkoon mahtuu rumiakin.

Vaaleaihoisissa on kanssa todella komeita, latinot ok, mutta ei nyt erityisesti ole mieleeni. Afrikkalaisista en kauheesti tykkää, mutta osa heistäkin on komeita, erityisesti pohjois-afrikkalaiset ja etiopialaiset ovat mieleeni.

Mut siina pitkä hiuksisessa oli kyllä sitä jotain..Magiaa...Huh.

Näen ensi yönä unia..

Uskon, että aasialaisten joukkue pärjää parhaiten, enkä epäilis yhtään että myös voittaja löytyy heidän heimostaan.

Mun mielestä komeimmat miehet on:

Se Ozzy (vai mikä se nuori, vaalea, kikkarapää latino nyt olikaan)

Mustien Nate

Ja valkoisten joukkueessakin oli pari hottia.

Tuossa aasialaisten joukkueessa ei kyllä mun mielestä ole mitenkään hotteja miehiä. Varsinkin sen yhden kasvot (sen miehen, jonka nimi alkaa Y-kirjaimella) on aika tuiman näköiset koko ajan.

Mun mielestä aniharva kiinalainen on ' ' hot' ' , japanilaisissa taas enemmän. Jotkut thaimiehet ei vetoa muhun ollenkaan, ja harvat intialaisetkaan (paitsi se Heroesin näyttelijä...) .

Tuossa kisassa on nyt:

1 vietnamilainen mies

1 korealainen mies

1 filippiiniläisamerikkalainen mies

Ja olen kyllä sun kanssa samaa mieltä siinä, että nuo eivät ole kauniita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat