Vierailija

kuvaile

Kommentit (20)

sellainen ihminen, joka aistii helposti, millainen toinen on, ja mukauttaa käytöksensä imitoimaan hänen tyyliään, " ollaan heti samalla aaltopituudella"

Tulen itsekin mutta ei se tarkoita sitä että tykkäisin näistä kaikista ihmisistä, joukkoon mahtuu sellaisiakin joita en voi sietää mutta työni puolesta joudun katselemaan. En nuoleskele niitä mitenkään, en anna millään lailla ymmärtää etten tykkäisi niistä vaan kohtelen tasapuolisesti, tietysti ne ihmiset joista tykkään saa parempaa palvelua ja juttelen niiden kanssa enemmän kuin näiden joista en niin piittaa mutta silti voisin vaikka vannoa että työelämässä nämä ihmiset joista en perusta eivät sitä itse tiedä,käytökseni ei sitä heille kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja vähän kärsin siitä. On kiva, kun on helppo tulla toimeen ainakin miltei kaikkien kanssa. Mutta totta on, että lopulta olen aika epävarma todella ilmaisemaan mielipiteitäni. :( Ajattelen helposti, että ne ovat jotenkin huonoja. Onneksi kuitenkin iän myötä itsevarmuuteni on kasvanut. Joka tapauksessa olen mielestäni sympaattinen ja helposti lähestyttävä ihminen.

enkä nuoleskele ketään töissä, kuuntelen muiden mielipiteitä, sanon jos minulla on siihen lisättävää..

monesti olen joutunut tilanteisiin, että minulle puhuvat muut työntekijät, juu ei siinä mitään,mutta kun puhuvat seläntakana.. yleensä vain nyökyttelen ja kuuntelen... en oikein noteeraa...

harmi että on niin paljon paskanpuhujia..

oikeesti mua ei kiinnosta mikään,muu kun että työt on hoidettu...

.. ei vaan ole tavannut ihmistä, jonka kanssa ei tule toimeen. Heh. Itse olen riidellyt työkaverini kanssa niin pahasti, että tajusin lopulta, että kaikkien kanssa ei tule toimeen. On vaan tehtävä kompromissi molempien osapuolien kesken.

Ja luulin, että tulen toimeen kaikkien kanssa. No way.

Tai no - on tietysti ihan mahdollista tulla toimeen kaikkien kanssa, jos sillä tarkoitetaan sitä ettei ole riidoissa kenenkään kanssa. Mutta kukaan ei voi oikeasti olla KAIKKIEN mielestä mukava ja mielenkiintoinen ihminen.

tulen toimeen kaikkien kanssa. pääasiassa siis tulen toimeen lähes kaikkien kanssa, mutta on niitä poikkeuksiakin tullut. työelämässä haluan olla ystävällinen, kaikki huomioon ottava enkä tahdo loukata ketään. kärsin siitä kyllä ajoittain ja nyt vanhemmiten olen hyväksynyt sen, ettei kaikkia tarvitse miellyttää. työpaikalla pystyn työskentelemään sellaistenkin kanssa, joiden kanssa muut ei tahdo työskennellä. pomo ainakin tykkää:(

vaan osaa joustaa ja ottaa muidenkin mielipiteet ja periaatteet huomioon , vaikka ne ei vastaisikaan , niitä omia..

mutta omana itsenään aika arka kuitenkin sanomaan kenellekkään mitään kasvotusten.

taisiin eriävä mielipide.

Vierailija:

Lainaus:

Eli sellainen, jonka ei tarvitse pönkittää itseään muita lyttäämällä, eikä koe joutuvansa henkilökohtaiseen vaaraan,kun joku esittää toisenlaisen mielipiteen - hänen kanssaan siis voi keskustella, vaikkei olisikaan samaa mieltä asioista.

Ei siis mikään tyypillinen aaveeläinen...

Mutta hyvän itsetunnon omaava (taas!) ihminen ehkä osaisi sitten sanoa sen mielipiteensä diplomaattisemmin kuin joku, joka on kokenut erilaisen ajattelutavan uhkaavana. (?)

Eli sellainen, jonka ei tarvitse pönkittää itseään muita lyttäämällä, eikä koe joutuvansa henkilökohtaiseen vaaraan,kun joku esittää toisenlaisen mielipiteen - hänen kanssaan siis voi keskustella, vaikkei olisikaan samaa mieltä asioista.

Ei siis mikään tyypillinen aaveeläinen...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat