Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kummitteleva pikkutyttö (!VAROITUS)

23 05 2007

Ennen kuvan katsomista kannattaa lukea alla olevat ohjeet!

* Yritä olla tuijottamatta kuvaa pitkää aikaa

* Yritä olla katsomatta kummituksen silmiin

* Jos olosi alkaa tuntua tukalalta sulje kuva

* Jos sinulle tulee ilmitön halu tuijottaa kuvaa sulje se

Kuvan alkuperä:

Indonesia. Kuvaaja oli ottamassa valokuvia catakombien läheisyydessä missä suuri joukkomurha oli tapahtunut vähän aikaa sitten. Kuvaaja otti kuvan tästä käytävästä. Kuvassa nähtävä ilmestys näkyi kuvassa kun filmi oli kehitetty.

Faktoja:

* Kuvaaja joka otti kuvan lähetti sen tutkittavaksi.

* Tutkija joka tutki kuvaa sekosi.

* Kuva yritettiin julkaista lehdessä, mutta lehdessä näkyi vain käytävä, jossa oli musta tahra.

* Parapsykologi sanoo, että kuva on todiste kuoleman jälkeisestä elämästä.

Kommentteja:

* Monet ihmiset sanovat, että eivät näe muuta kuin pimeän tyhjän käytävän.

* Jotkut sanovat, että näkevät kuvassa monia kuolleita hahmoja.

* Jotkut sanovat, että näkevät kuvassa hahmon, joka heiluttaa kättään sanoakseen näkemiin.

* Jotkut sanovat, että hahmo kutsuu heitä lähemmäksi

Kukaan ei tiedä tarkalleen kuvan lähdettä, mutta lehtiartikkelitapauksen jälkeen kuva on saanut paljon huomiota internetissä ja parapsykologien keskuudessa. Jotkut parapsykologit väittävätkin, että kuvan energia voi myös sisältää kuvassa olevan tytön energiaa, mikä voi olla monien outojen tapahtumien syynä paikoissa, joissa kuvaa on näytetty. Samasta syystä alussa on varoitukset.

Kuva täällä:

http :// tinyurl . com /2y9kb7

Sivut

Kommentit (93)

Joku sanoi että vasemmassa kädessä, siis kuvassa vasemmalla vai tytön vasemmassa kädessä? Mä näin kuvassa vasemmassa kädessä eli tytön oikeassa kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että aiemmin kun olet katsonut tyyliin " tuijota 15 sekuntia suoraan sitä ja sitä pistettä" ; niin yhtäkkiä ruudulle rävähtää jotkut hirviöt kasvot. Ja jos ihan hiljaa odottaa ja on valmistautunut että itse jotain siistä kuvasta näkee, niin pelästyy kyllä aika älyttömän paljon kun sitten joku " vitsi" tulee siihen ruudulle.

Sen takia en avaa! Jos olisin 100% varma että vain se kummitus näkyisi, katsoisin, mutta varmaan joku Godzilla sieltä sit pörähtää tehostemusiikin kanssa. Ei kiitos!

Se mosaiikkisuus ja värivirheelliset käytävän pylväät (tai palkit tai mitäneonkaan) on siksi, että kun tytön silmiin tuijottaa sopivalta etäisyydeltä niin syntyy optinen harha. Alkaa näkyä perspektiiviä ja kaikkee outoa jos jaksaa pitää katseen paikoillaan

: )

Siis nuori kaveri ottanut viidestä kamustaan kuvan olohuoneessa kännykkäkamerallaan. Kun kuvaa katsottiin tietokoneen näytöltä, näkyy kuvassa selvästi yhden nuoren nilkkojen välistä pilkistävät kasvot.

Daily Mailin sivuilla ainakin oli tämä kuva.

Sen kyllä uskaltaa katsoa, mutta kyllä se kummitus sielläkin näkyy.

Ihmiset kuvittelevat, että pienistä pikseleistä koottu tuhruinen kuva olisi jotenkin maaginen. Ja meillä sitten ihmetellään sitä kohua mikä syntyi niistä muhamedin kuvista lähi-idässä..

Luultavasti kuvassa on pyritty optiseen harhaan, mutta teho on mennyt, kun sitä on skannattu alhaisella resoluutiolla ja siirretty nettiin.

Itse en oikein alkuyöstä uskaltanut nukkua, ja kun nukahdin, niin pariin otteeseen heräsin johonkin ääneen ja olin aivan säikkynä... Loppuyö sitten menikin hyvin.

Eihän siinä ollut kuin valoviiru, jos siitä joku saa tytön nalleineen niin hyvää päivää, taitaa olla vaan mammoilla joku peloittelu kierre päällä.

Just joo...

muuten jos kattoo sitä silmiin n. 10 sec. siinä saatta näkyä 2 muuta himmeää hahmoa (ainakin mulle kävi niin).. kokeilkaa “Jos uskallatte” >:)

- Minä en uskalla.

Joku sanoo että pitäisi näkyä tyttö ja sitten suurin osa sanoo että näkyy vaikka ei näykkään. Pelkkä pitkä käytävähän siinä on. Tummia varjoja nurkissa.

Vierailija:

Lainaus:

Käytävä jossa seisoo mustiin pukeutunut tyttö, jolla on vasemmassa kädessään jokin nukke tai pehmoeläin. Jalkoja ei näy, silmät valkoiset, musta tukka...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat