Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mua ärsyttää suunnattomasti. Joo eihän aina tarvitse hymyillä tai olla piretä ja hyväntuulinen. Mutta kyllä pitää osata olla ystävällinen ja asiallinen.

Eräässä pikkukaupassa kassatäti on aina kun sitruunan niellyt. Ja eilen kävin katsastusasemalla ja siellä virkailijat oli niin naama norsunvitulla.

Jotain vaan murahtelivat.

Sinne tuli sellainen herttainen pappa tuomaan autoa katsastukseen, oli todella kohtelias. Mua kävi niin suututtamaan kun se virkailija ei voinut edes pientä hymyä vilauttaa tai olehyvä sanoa.

Kun törmää hyvään asiakaspalvelijaan on kauppa tms. reissun jälkeen tosi hyvä mieli.

Kommentit (6)

Positiiviset tyypit tulee pantua merkille, mutta ne sitruunanaamat sitä oppii ohittamaan sen enempiä ajattelematta... joskus saattaa vähän sääli käväistä mielessä. Elämä on varmaan aika onnetonta jos vihaa työtään niin paljon ettei pysty edes peittämään sitä.

Joskus olen tosin vähän suutahtanut asiakaspalvelijoille jotka käyttäytyvät poikkeuksellisen huonosti, esim. eivät vastaa mihinkään tervehdyksiini, kiitoksiini tms. edes katseella tai nyökkäyksellä - mutta nekin unohtuvat pian. Kuka nyt jaksaisi tuollaisiin tyyppeihin aikaansa hukata...

Mikään tekopirteä ei tarvitse olla, mutta asiallinen ja ystävällinen. Eniten ehkä arsyttää ne työhönsä kyllästyneet tyypit, jotka ovat suunnilleen juurtuneet kiinni tuoliinsa. Työhön suhtaudutaan asenteella " olen tässä aina ollut, joten tiedän asian paremmin kuin muut ja tästä syystä en välitä olla ajan hermolla muutoksista" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ne on sitten ihan oma lajinsa.

Mutta asiakaspalvelijahan edustaa sitä yritystä, jossa työskentelee. Jos mulla olisi töissä norsunvittunaamaisia työntekijöitä käskisin ryhdistäytyä tai vaihtamaan työpaikkaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat