Vierailija

Sivut

Kommentit (192)

Pohjan Somessa myydään kans Marimekkoa, se on siinä nurkan takana Rotuaarin Marimekosta, Pakkahuoneenkadulla. Amoriinin ja Aurinkomatkojen välissä. Sieltä muuten saa -10% alennuksen opiskelijakortilla. Ja aina aivan ihana palvelu. Samaa ei voi sanoa Rotuaarin myymälästä...

Vaunuja olimme menossa ostamaan ja kukaan ei tullut esittelemään mitään, tiskin takana keskenään (kaksi myyjää) juoruilu oli näköjään tärkeämpää. Muita asiakkaita ei ollut.

Sen sijaan Baby Center samassa talossa saa täydet pinnat asiakaspalvelusta. Todella ihanaa palvelua.

Joku haukkui OnOffin mies myyjiä. Ainakin RetailParkin OnOffissa on mitä palvelualtteimmat myyjät. Täydet pinnat!

Itiksen Kiinalainen ravintola on aika töykeiden akkojen vallassa. Ei hymyn hymyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ensin jonotin 30 minuuttia kanta-asiakaspalveluun, kun halusin tehdä varaukseen muutoksen. Sitten langan päässä Tallinnassa ei osattu tätä tehdä, sitten selvitteli ja soitti takaisin ja ei vieläkään tiennyt kun esimies ei ollut paikalla. No nyt odotellaan soittaako parin päivän päästä.

Palvelu laivoilla on heikentynyt.

Pikku-kippari: välillä käyn, mutta toisaalta tuo ylipalveleminen ei haittaa kun tietää tarkkaan mitä on ostamassa.

AT-lastenturvassa Varistossa on aina saatu hyvää palvelua, Lastentarvikkeeseen en astu kun palvelu ja rattaiden takuuasiat tökki tosi paljon.

Tampereen Stockmannilla on tosi hyvä palvelu, ainakin naisten vaateosastolla. Aivan eri luokkaa kuin Hgin keskustan tavaratalossa, myös Jumbossa ja Itiksessä on saatu hyvää palvelua.

Myllykukon Bobossa on surkea palvelu: myyjä on samaan aikaan kolmessa eri myymälässä myyjänä ja tuntemus lastenvaatteista on aika heikkoa.

OnOffeissa on ylimieliset mitä-sä-muija-turhia-kyselet-mulla-on-tärkee-hyllytys-kesken -miesmyyjät.

Hesan Sokoksella on hirveän hidas ja töykeä palvelu.

Bobon liikkeissä on nyrpeitä nirppanokkamyyjiä vissiin kaikissa.

Elisa - jos tykkää jonotella palvelunumeroissa tuntitolkulla ja sopimuksen tekemisen jälkeen ymmärtää, että se mitä esittelijä lirkutteli oli tietämätöntä pölötystä ja täyttä valetta, niin kannattaa asioida täällä

kahdesti olen sinne erehtynyt, molemmilla kerroilla sain todella tylyä palvelua vanhemmalta naiselta. se oli ihan hirvee! ekalla asiointi kerralla olin raskaana ja lähdin itku kurkussa kotiin (hormonit...nainen oli töykeä ja inhottava).

Miesmyyjä joku rillipäine harmaapää sanoi: " tässähän näitä on katsele rauhassa mun pitää mennä. Sano jos joku kiinnosta" Joo eli toki siellä oli muutama laattamalli jotka kiinnosti ja olisin halunnut kysellä, ja esitinkin asian heti niin että tarvin apua. Mutta olkoot, onneksi ei tarvi sinne mennä enää laatat on ostettu ja olleet seinässä+lattiassa jo ½vuotta. Joo siis kävin viimekesänä starkilla.

Olin menossa ostamaan rattaita n. 1v tytölleni jota kannoin sylissäni.

Odottelin aikani rattaiden vieressä ja koitin niitä tutkia toisella kädelläni.

Kassan luona kaksi myyjää jutteli keskenään. Toinen asiakas astuu sisään myöhemmin ja menee kassalle ja häntä aletaan heti palvelemaan.

Toinen myyjistä käveli vielä kahdesti ohitseni jolloin katsoin erittäin odottavasti häntä.

Mallikin oli sitten jo valittuna mutta eipä tullut palvelua.

Kävelin siis ulos ovet paukkuen ja ajoin viereiseen kaupunkiin, Keravalle (muovi&lelu) josta sain hyvää palvelua ja rattaat vielä kannettiin autoon minulle!

Ja toiste en mene tuonne Halinalleen. Kiitokset myyjille.

Vierailija:

Lainaus:

Toinen myyjistä käveli vielä kahdesti ohitseni jolloin katsoin erittäin odottavasti häntä.

Etkö saa suutasi auki kun myyjä kävelee ihan vierestä???

Nummelan Hong Kongista ei edes löydä myyjiä jos tarvitsisi... ja Helsingin keskusta Sokoksella kans tosi ylimielistä palvelua. Mielummin käyn Stockalla jossa saa aina palvelua!

Chico' seissa on yleisesti ottaen huono palvelu.

Joku moitti Villettaa Töölössä. Me taas olemme saaneet siellä aina sekä hyvää palvelua että maukasta ruokaa. Paikka on tosiaankin aidosti italialainen eikä muka-italialainen, kuten esimerkiksi La Famiglia tai Papa Giovanni. (Olemme asuneet Italiassa.)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat