Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin kerran eräässä seurueessa, jossa oli useita iäkkäitä ihmisiä. En muista mikä keskustelu tähän johti, mutta eräs pappa kaivoi laukustaan vanhan mustavalkoisen valokuvan ja halusi näyttää sitä minulle. Kuva oli hautajaissaatosta, jonka taustalla näkyi kappeli ja metsää.

Minusta kuvassa ei ollut mitään ihmeellistä, mutta pappa kehotti minua katsomaan metsää tarkemmin ja sanomaan, jos näen siinä jotain erityistä. Kun katsoin, metsän kohdalta " pomppasi" esiin ihmishahmo - nauravainen, kitaraa soittava mies, jonka kasvonpiirteetkin näkyivät selvästi. Kerroin tämän papalle, ja hän sanoi, että siinä on se mies, jonka hautajaisista kuva on. Mies oli kuulemma kiertänyt ympäri maata kitaransa kanssa kertomassa ihmisille Jumalasta. Papan mukaan kitaramiehen iloinen hahmo kuvassa oli osoitus siitä, että mies laulaa nyt taivaassa vapahtajansa kunniaksi.

En ole itse yhtään hörhötyyppi, eikä kuvan näkeminen aiheuttanut minussa mitään värinöitä, pikemminkin tilanne oli hyvin rauhallinen ja luonteva. Mutta mielenkiintoista se oli nähdä, varsinkin kun ilmiö oli vähän sama kuin niissä kolmiulotteisissa mössökuvissa, joista pomppaa kuvio esiin vasta pitemmän katsomisen jälkeen. Mietin, että olisiko filmissä voinut mennä kaksi kuvaa päällekkäin, mutta toisaalta luulisi, että päällekkäiset kuvat olisivat silloin näkyneet selvemmin.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat