Vierailija

ja oikeesti en syö sipsejä juuri koskaan. Ja karkkia ja suklaatakin hyvin harvoin. Saan varmaan hyvin nukuttua ens yönä...

Kommentit (10)

On siellä vielä ehkä neljäsosa jäljellä... Mutta siis oikeesti tää on järkyttävää. Tällätavalla oon mässännyt ehkä joskus teininä jollain leirillä, jossa tuli syötyä viikon eväät ekana iltana. Yök tosiaan.

Itse söin vielä parikymppisenä sipsejä silloin tällöin, nykyään tosi harvoin. Ja jos syön, niin seuraavana aamuna kaduttaa tosi paljon, kun naama on niiden jäljistä todella turvoksissa. Nyt olen 35-vuotias, parikymppisenä edellisen päivän syömiset eivät näkyneet koskaan missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä ois pitänyt ostaa nytkään. Kuolen varmaan tähän suolaan, rasvaan ja sokeriin ens yönä... Pitäisköhän vetää laatat pyttyyn ennen nukkumaan menoa.

Mun mies esim. menee aina laatalle pizzan jälkeen. Eli siis syö illalla pizzan ja nousee yöllä laatalle. Hänellä on tapana ostaa kaupan pakastepizza, johon sitten laittaa lisää juustoraastetta, kinkkusuikaleita ja sinihomejuustoa.

Huvittaa, kun joka kerta hänelle käy sama juttu.

Onneksi olkoon =) Se on kyllä aika saavutus. Mäkin olen mässäillyt tänään, söin pari suklaapatukkaa ja paksun viipaleen unelmakääretorttua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat