Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sain lapsen viime maaliskuussa ja olen imettänyt häntä kokoajan, täysimetyksessä syyskuuhun asti. Ensimmäiset kuukautiset tulivat lokakuun lopulla ja toiset marraskuun lopulla. Sen jälkeen ei ole tullut. Kuukautiset ennen lasta olivat melko tarkan epätarkat, tulivat yleensä kuun alun ja puolen välin paikkeilla, noin. Mietinkin nyt, että miten muilla, kuinka epäsäännölliset kuukautiset ovat sitten olleet kun ovat alkaneet?

En ole tehnyt raskaustestiä, oikeastaan nyt vasta havahduin, että mitä jos olenkin raskaana. Meillä on kyllä ollut hyvin laiska seksielämä lapsen syntymän jälkeen, ei vakituista ehkäisyä - koska on ollut niin laiskaa, laitatan kierukan kun ollaan taas villimpiä...

Kommentit (12)

Imetin esikoista 1v 2kk ikään. Kuukautisia ei tullut koko tänä aikana. Kun ne eivät alkaneet vielä pari kk imetyksen jälkeenkään, menin gynelle, sillä halusimme jo toista lasta. Gyne ultrasi, ja mitä löytyikään: kolmiviikkoinen alkio. Laiskasta seksielämästä huolimatta siis raskaaksi ekasta kierrosta :D

Koska kakkosen jälkeen menkat olivat taas poissa reilun vuoden, olin yhteensä reilut 4 vuotta ilman menkkoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Synnytyksestä 7 kk 1 vko ja imetyksen lopetin kun vauva n. 6kk. Ainoastaan öisin imetin kerran ja nyt en enää viikkoon sitäkään, mutta kuukautisia ei ole tullut ollenkaa synnytyksen jälkeen. Missähän mättää vai onko ihan normaalia?

Minulla ollut kuukautiset kaksi kertaa synnytyksen jälkeen. Ensimmäiset vauvan ollessa n. 8 kk ja toiset lapsen ollessa 10 kk. Seuraavia odotelaan ;) Yöimetykset loppuivat vauvan ollessa reilu 6 kk. Testinkin ehdin tehdä tuossa enimmäisten ja toisten menkkojen välillä, kun ajattelin että olisivat heti olleet suht säännölliset. Mutta eivätpä olleetkaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat